Nu fortsätter vi över sommaren med denna omgång Biggest Loser! Om det är några som vill hoppa på under resans gång! Så är ni Välkomna! Lägg in er vikt här så blir ni indelad i ett Lag! Ni som undrar vilket lag ni tillhör Klicka på LÄNK till hemsidan. Klicka sedan på Lagindelning, där ser ni vilket lag ni tillhör. Skriv sedan Lagets namn i sökrutan uppe till vänster o vips (förhoppningsvis) har ni hittat "hem" Vikten lämnar ni in i det lag ni är med i! Välkomna! Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2013/
Veteran
6812 inlägg
michiko du är med i lag blåvit igen. Bra kämpat av dig! Återkommer med din andra fråga om hur länge.
Tack så mycket :)
Helt förvirrad har mitt Lag Vår Grön försvunnit??? Jag åker bort nu en vecka men vill hänga på vecka 35 min invägningsdag är fredag hoppas hamna i nytt lag i min viktklass. Kanske blir fler nu efter sommaren när hösten närmar sig. Tack på förhand
Hej Havet jag hoppas du fortsätter med en höst tråd vi behöver alla dig, jag förstår det är mycket jobb men du hjälper många och jag är så tacksam...Hänger självklart på om det blir en hösttråd det behövs nya tag. Hälsningar och tack Acki
Resultat Vecka 31! Denna Vecka gick vi upp 16,2kg. Grattis Lag Chiliapelsin som vann denna veckan med -0,34%! Grattis BirtheX i lag SilverMarin som gått ner mest denna vecka med -1,28% Under Gula linjen hamnade Lag Lag Dimmig Körsbär *************************************************************** Resultat Vecka 32! Denna Vecka gick vi ner 7,1kg. Grattis Lag BlåVit som vann denna veckan med -0,76%! Grattis Meltem i lag SilverMarin som gått ner mest denna vecka med -3,31% Under Gula linjen hamnade Lag Lag ChiliApelsin ***************************************************************************** Resultat Vecka 33 Denna Vecka gick vi ner -8,2kg. Grattis Lag BlåVit som vann denna veckan med -1,02%! Grattis Michiko Lag BlåVit som gått ner mest denna vecka med -10,37% Under Gula linjen hamnade Lag Lag Åskgrå/Isblå
Oj, jäklar, 10,37% eller 8,5kg lät lite väl mycket tyckte jag! Men förstår varför nu. Det står 82kg sedan förut när jag var med. Sedan hoppade jag ju av och jag har gått ner 8,5kg sedan dess, men det har tagit lite mer än en vecka att gå ner så mycket ;) Min nya startvikt är 73,5kg och tisdag är min vägdag så min första rapportering (denna veckas omgång) blir 72,3kg, alltså minus 1,2kg :) Visst är det på onsdagar man rapporterar in veckans vikt? Känner mig lite förvirrad.
Michiko Jag hade kvar dina sista siffror, så tog jag din nya vikt och drog i från. Det blev några siffror att hålla koll på igår när jag skrev 3 veckor på en gång. Ja det är onsdagar som vikten skall in!
Tänker starta en höst tråd! Har ni nått ni vill lägga till eller ändra på, hör gärna av er! Sitter och klurar lite på detta!
Jag är med :) Måste skärpa till mig så jag inte har så många stillastående veckor....
Lag Turkos v.34 DEvery84..............95.1 Roosan...............95.3 Tessan.............86.1 sasssyy.............. HenrikB..............96.8 Acki..............85.6 em89................ Luminova.....................(96)