Nu fortsätter vi över sommaren med denna omgång Biggest Loser! Om det är några som vill hoppa på under resans gång! Så är ni Välkomna! Lägg in er vikt här så blir ni indelad i ett Lag! Ni som undrar vilket lag ni tillhör Klicka på LÄNK till hemsidan. Klicka sedan på Lagindelning, där ser ni vilket lag ni tillhör. Skriv sedan Lagets namn i sökrutan uppe till vänster o vips (förhoppningsvis) har ni hittat "hem" Vikten lämnar ni in i det lag ni är med i! Välkomna! Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2013/
Veteran
6812 inlägg
Hej! Vilken rolig idé! Jag är ny här på Matdagboken (jag skapade i och för sig ett konto för ett år sedan för att se vad det var men jobbade inte med den då). Min svartvikt 2013-05-06 var 74,8 kg. Jag vill gärna vara med. Jag har en ryggskada och har svårt att träna, kör endast sjukgymnastik, är det något som hindrar?
Lag Dimmigt körsbär start BL midsommar Fetis50...............73,6 vill vara med hagalund.............91,7 vill vara med babs2.................92,1 vill vara med evve_....................99,0 vill vara med Jonnax..................99,3 vill vara med Lena444............ 84 vill vara med Chrystal.............. AnnC.................... 92 vill vara med Mano70..............89,5 vill vara med Cabass.............. 84,8 vill vara med Thyndra............. 91 vill vara med Mezcal88..............88 vill vara med Gorgo............ MikaTela............... Danni24............... monika12............. monosc............. 75,5 vill vara med 3siffror......... vill vara med 105
Oj, nu råkade jag visst göra något galet... Midori2, jag råkade just anmäla ditt inlägg för granskning.. Sorry! Jag råkade visst trycka på någon symbol när jag scrollade på I-pad:en. Jag ber om ursäkt för detta!
Lag Dimmigt körsbär start BL midsommar Fetis50...............73,6 vill vara med hagalund.............91,7 vill vara med babs2.................92,1 vill vara med evve_....................99,0 vill vara med Jonnax..................99,3 vill vara med Lena444............ 84 vill vara med Chrystal.............. AnnC.................... 92 vill vara med Mano70..............89,5 vill vara med Cabass.............. 84,8 vill vara med Thyndra............. 91 vill vara med Mezcal88..............88 vill vara med Gorgo............ MikaTela............... Danni24............... monika12............. monosc............. 75,5 vill vara med 3siffror......... vill vara med 105
Lag Blåvit Det blev nog bara vi två, kanske har du fler till oss eller kan vi vara med i ett annat lag Lina1962.......94.5 Cissis............. callinas........... joka302........... SuperK..........81,3 kg.. Nilsmamm..... Meltem........... 58laila............ Lovis.............. Pepp o kram alla
Lag SilverMarin v 19 ksi63 (82,2)..............................81,0 ar2d2 (74,2).............................74,0 Havet (81,2).............................78,5 Lemli (73.5 )..............................72,0 LinusMF (77,5)........................74,1 bd2303 (75,0)........................... caxi (74,0)................................ isacx (77,0)............................... Halen89 (74,0)........................... purnima (75,2)........................... AnnetteP (71,8)......................... mickiw84 (76,2)......................... Cawan (79,0).............................. Ioo (71,7).................................... isafors(74,4)............................... CeeToo (74,0)........................
Jag har fattat de som att vi bara skulle ange vikt här i denna tråden oavsett tidigare lag. Vet inte ens om ja tillhör samma lag längre.
Här har ja inte vart med förut.... är de bara å skriva sin startvikt ?vilken dag skriver man i? sköts det sedan automatiskt bara att ja skriver min vikt samma dag en gång i veckan..... man har läst olika o alla gör olika,bättre å fråga;)
Hi hi det verkar som om jag för oordning med mig. Helt ok Chattis, men varför är det så lätt att "göra fel" borde ju vara så att man sen, efter att ha gjort fel kan avbryta. Men det går inte utan man måste fortsätta.
Halloj i tråden, förvirrade damen här igen ;-) Vilket lag tillhör jag? Undrar eftersom det pratas om lag här i tråden?