Veteran
6814 inlägg
Vi fortsätter med en ny omgång av Biggest Loser! Den håller på till vecka 35 sista veckan i Augusti. FÖRSTA VIKT INLÄMNINGEN ÄR SENAST DEN 4 JULI. Vikterna rapporteras in i respektive lag och sen förs in i denna tråd! https://sites.google.com/site/biggestlosersommar2012/: till Hemsidan där finns lagen och startvikterna.
Jag har startvikten 56.7kg och jag är nog den enda från lag GUL som är kvar ;)
startvikt 104,4 kg.
Hejsan Startvikt 64,3, vill gärna komma ihop med de övriga i lag Röd från biggest looser midsommar :) Ps. Havet du är guld värd!
bika från lag isblå 100,4 kg
Hej jag ger mig inte och vill fortsätta! =) Jag vill gärna fortsätta vara med i mitt lag Lag Marin/turkos =) Marolo Startvikt 73,4 kg
jag startar på 100,5 kg
Jag behöver och vill fortsätta även denna omgång. Har det lite motigt just nu! Min startvikt är 75,7 kg. Tillhör lag SilverSolgul.
Jag startar med vikt 97,7"
Jag är skiiit peppad! Det är så bra med lagtävling för motivationen. Det ska bli så kul! Jag vet inte om det bliv för mycket att ändra vikten jag redan skrivit här. Jag har rasat i vikt och väger nu 72 istället för 72,5 som jag anmälde. Visst startar lagtävlingen på måndag?
Linnlin jag kan ändra din startvikt till 72. Under vecka 26 kommer lagindelningarna in så. Så senast onsdagen 4 Juli skall första vikten in.