Veteran
6814 inlägg
Vi fortsätter med en ny omgång av Biggest Loser! Den håller på till vecka 35 sista veckan i Augusti. FÖRSTA VIKT INLÄMNINGEN ÄR SENAST DEN 4 JULI. Vikterna rapporteras in i respektive lag och sen förs in i denna tråd! https://sites.google.com/site/biggestlosersommar2012/: till Hemsidan där finns lagen och startvikterna.
Startvikt 70,9kg.
Har försökt kolla vilka som är med nästa omgång: Vad jag kan se ser lag Dimgrå Sand ut så här just nu, men vi hoppas att Thetus och Shades också är med. babs2..........................OK Nyhyttan....................OK Evve_..........................OK Thethuss.....................??? Shades..........................?? Mullenutt.....................OK JMM...........................OK Jonnax..........................OK
babs2..........................OK Nyhyttan....................OK Evve_..........................OK Thethuss.....................??? Shades..........................Står över sommaren, men kanske återkommer i höst Mullenutt.....................OK JMM...........................OK Jonnax..........................OK
Hermis startvikt blir 69,5. Är gärna kvar med Turkos/Marin-gänget. Stort tack, Havet, för allt jobb du lägger ner!
Min startvikt får bli min sista på förra tråden 88,1 (lag vit)
Tar en paus från Lag Mint. minus 18 kg känns helt okej ändå trots att jag inte nått som bara är små 4 kg bort men jag ska fortsätta efter sommaren istället och nu bara njuta av att vara nöjd med det jag åstadkommit :) Tack alla och tusen tack Havet för du håller igång det här, hade aldrig klarat det utan dig! Vi ses i höst :)
Jag vill gärna fortsätta min startvikt får bli den sista vikten från förra omgången, 73.1 kg. Lag Tuggummi
Åh, jag vill vara med!! :) startvikt 83
jag vill vara med startvikt 66kg
Otroligt arbete, Havet. Jag skulle inte klara det och få alla siffror rätt. Tacksam!! Ser fram emot veckan som kommer :) Ligger i startgroparna.