Veteran
6814 inlägg
Vi fortsätter med en ny omgång av Biggest Loser! Den håller på till vecka 35 sista veckan i Augusti. FÖRSTA VIKT INLÄMNINGEN ÄR SENAST DEN 4 JULI. Vikterna rapporteras in i respektive lag och sen förs in i denna tråd! https://sites.google.com/site/biggestlosersommar2012/: till Hemsidan där finns lagen och startvikterna.
Tack snotra att du är uppmärksam. Glömde bort att skriva vit bakom henne, men nu är det fixat.
Denna gången är vi 88 st! För att jag skall hinna med och få allt klart. Skall första vikten vara inne senast onsdagen den 4 juli!
Oj oj oj.. Så spännande.. Lycka till nu alla som är med här! Nu ska kilona rasa! :)
Hej Havet =) Jag har anmält mig tidigare, men kan inte hitta mitt namn bland grupperna... Kanske dessa kommer senare? Tackar för ett kanon bra jobb!
Kia66 ändrar detta. Yessicas Har inte hunnit dela in i grupper än men det kommer under veckan som kommer.
Jag vill ändra startvikt till 99,9 om de fortfarande går.
Jag hänger gärna på denna utmaning, eftersom jag börjar på en pulverdiet denna veckan. ..start 88,1 kg
Chrystal det går bra. Elizzo du är välkommen
Jag anmäler mig också, dagens vikt är 63 kilo.
Hej havet. Jag skulle vilja ändra min start vikt till 68, blev lite mycket mat m.m. Under midsommar. Om det går? Pepp till er alla.