Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Här kommer våran utmaning för kommande vecka: • Man ska komma på ett mellanmålsförslag och skriva in här på tråden. • Man ska pröva en ny motionsaktivitet Lycka till alla! / Lag vit
Bra utmaning! Jag tipsar om mellanmål direkt magert, proteinrikt och kalorisnålt. Kan det bli bättre ;-)! 1,5 - 2 dl lätt vaniljyoghurt (0,5 %) blandas med 1 dl lättkvarg (från ex Ica eller Lidl). Strö över lite upptinade hallon och/eller blåbär. Njut!
Har bakat supergoda mellanmålsmuffins,med fetaost,soltorkad tomat och oliver. Finns recept här på MD. Promenad/jogging på löpband.Något jag aldrig tidigare gjort.
Vecka 5 Utmaning Vita Laget: Man ska komma på ett mellanmålsförslag och skriva in här på tråden. Man ska pröva en ny motionsaktivitet (Önskemål från mig är att man samlar ihop alla förslag i Lagen och sätter in klumpvis, lättare översikt på förslagen och inte så många inlägg)
65,1 kg :)
Lag Solgul: Veckans vikt, 92,4.
Ny vikt 86 kg. Lag grå.
Jag älskar turkisk yoghurt och kesella 10%, blandas och serveras med bär.
Dagens vikt: 75kg
Dagens vikt: 70,0 Tillhör lag choklad!