Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Funderar på om man inte kunde ha en enkom rapporteringstråd. Blir svårare tänker jag då att missa inrapporteringar. Fast kanske funkar bra ändå:-)
Tjoho! Vi har gått ner en människa till i vikt!
Under gula linjen....vad hände?:) Vi återkommer med en utmaning. Kämpa vidare!!! inte långt till måndag och invägning
Nu har jag rört mig 4 mil hittills, ända fram till en benhinneinflammation, så om inte detta ger mig ett minus blir jag rasande. .. Jag passar på att ha en härlig ledig helg med solariesol, kanske lite simning och skuggboxning sålänge ;) Hoppas alla har en fin fredag!
Under gula linjen....vad hände?:) Vi återkommer med en utmaning. Kämpa vidare!!! inte långt till måndag och invägning
Pepp pepp till alla! Grymma har ni varit, alla, se till att klå det nästa vecka! ;)
skönt att hamna ovanför gula linjen denna gång :) nästa gång hamnar vi högre Lag Marin.. Pepp på er och alla andra som deltar i detta.. hoppas det går mot målen för er alla.
ellle GRATTIS och lycka till, vad roligt! :D Lag Marin, skönt verkligen att vi kom ovanför linjen denna vecka, nästa vecka satsar vi ännu högre! Pepp och kram till alla, nu kämpar vi vidare :)
Grattis lag plommon! och grattis Demander :o) Veckans vikt 117,5kg ett minus på 1,6kg! Hur går det för mina lagkamrater i lag Kobolt? Massa pepp till alla!
AJL76 ny vikt 95,8 kg lag vinröd Lägger in för nästa vecka då jag inte kommer ha så mycket datatid :o)