Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Välkommen ANNC till vårt lag Lag körsbär vi peppar varandra via mail så skicka din mailadress till mig så kan vi peppa dig min mail är lenagust11 snabel a gmail.com (jag vill inte göra tecknet här för då får man spamm) /Lena
Bra med tydliga "regler" att hålla sig efter. Hoppas nu framöver på lite mer minus. Fick nämligen hem det nyinköpta gåbandet i tisdags=). Så nu finns det inte längre något dåligt väder elller dåligt väglag att skylla på=).
När kommer förra v resultat in på sidan?
I kväll kommer resultaten.
Spännande spännande!
Hej alla. En superpepp till allesamman och en person (viktmässigt) ska bort t o m måndag. Eller hur???? Jobba på och kom ihåg att den där lilla kakan är inte värd priset att vara utan den fina tunna sommarklänningen till sommaren. Vi har några månader på oss och vi fixar det denna gång. Eller hur????? :-) pepp som sagt
ja 100 kg vad klokt sagt härligt med peppande ord =) Ska kämpa
Har varit bortrest och sjuk, hur gör jag då? Har inte lämnat vikt sen 9 januari?+
decker52 vill du vara kvar så skriver du in vad du väger, så skriver jag in din vikt.
Tyvärr kommer inte resultaten in i kväll! Denna vecka bor jag på jobbet känns det som, började mitt dygn i onsdags morse sen blev det extra på jobbet idag till 16,30. Nu är jag på ett annat ställe o jobbar till 9 i morgon bitti. Sen går jag över till mitt jobb o jobbar extra till 16,30 i morgon eftermiddag. Så det blir 2 dygn o ett dag pass eftervarandra. Så jag kommer inte hem till datan förrän i morgon kväll! Jag drar ut på spänningen;)