Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Då är det helt ok snotra :o)
Tack =) Kan ju passa på att skriva att alla är så himla duktiga som kämpar å kämpar!! **PEPPKRAMAR**
Hej! Skulle sååå gärna vilja vara med här :)! Startat i augusti-11 på 90kg och vägde in mig i måndags på 84,7!
1o9,3 jag kanske är lite sent ute isf hoppar jag till nästa vecka.
Iker noterar din vikt denna vecka. Thesslan du är välkommen!
Håller med dig nysommar!!! Självklart ska vi väl klara av att lämna in vår vikt i tid. Havet gör ett jättejobb med alla nya som hoppar på, folk som hoppar på men slutar direkt igen och så alla andra!!!! TACK för allt jobb du gör!!!!
håller med nysommar å låter som en bra grej havet att plocka bort de som lämnar inte lämnar i tid.
Ursäkta att jag lämnar in vikten sent! Kom inte åt en dator igår... 96 kg! Kämpa på! :)
Lemli 70,5 i vikt, ber om ursäkt för att jag är sen. Jobbade hela dagen igår.
Jag håller också med nysommar, det minsta man kan göra är att lämna vikten i tid, dock tycker jag det kan vara ok att även lämna in vikten under tisdagen, jag räknar med att alla inte är som jag och mer eller mindre bor vid datorn :) Ha en underbar dag alla medtävlare