Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Oförändrad vikt för mig denna vecka. Hoppas på Stooort minus nästa :)
Förlåt! Glöömde bort att anmäla vikt igår. Hoppas att det går bra idag. Vikt 71,6. Blev ett plus dena vecka, men tar nya tag nästa. Kram från fislisa!
Jag kom hem oplanerat sent igår. Denna veckad vikt är - 0.3 kg.
Hej! Vägde mig idag igen och då hade jag gått ner mitt halva plus från igår och vågen visade plus minus noll fr förra veckan. Däremot midjan minus 5 cm (fr 92 till 87) och höfterna rumpan 114,5 istället för som i starten 117! Jag kämpar på :) Pepp till oss alla!
Nell jag vill ha vad det stod på vågen. Inte - eller plus. Det är lättare för mig. Tack.
93,6 kg
Veckans vikt är 78,1 kg. Lag Plommon.
Saknar resultat från dessa: Kan ha missat er! aspieftw EmmaLena Jitjin Lemli Lenlil Michiko Nilla0 Peter78 Rescue Snotra kommer under dagen. tintin77 iker carram Elimi07 Linaro Lisaasil bärgarn Lalle miaigg Hundvan Dessa nedan har inte lämnat vikt förra veckan heller. Boubouba chicko decker52 evame Guntan64 jennieH Sannao8 Lalla67 helena11
Vill inte stressa på men undrar bara hur lång tid det vanligtvis tar att bli indelad i sitt lag när man är ny?
Ankhiana i kväll när jag kommer hem. Kommer det ut vilkna lag ni tillhör.