icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER Tävling 2012!

Veteran
6816 inlägg
28 december 2011 19:26

Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.

• Nykomling
    10 inlägg
    24 januari 2012 09:14

Sorry för sent inlägg! Oförändrad vikt för carram denna vecka :/

• Veteran
    6816 inlägg
    24 januari 2012 09:23

Här kommer era lag tillhörigheter: Ankhiana tillhör Lag Mint Annika14 tillhör LAg Åskgrå Gimmliee tillhör Lag Rosa Nowima till Lag Silver Kommer in på hemsidan under kvällen

• Veteran
    2381 inlägg
    24 januari 2012 09:25

Ankhiana - Välkommen till lag Mint, vi har också en tråd, vore roligt om du kom dit! :)

• Veteran
    6816 inlägg
    24 januari 2012 09:44

Nu är ni nya inne på hemsidan. Kvällen kom fort här;)

• Mycket engagerad
    106 inlägg
    24 januari 2012 09:54

89,0

• Engagerad
    80 inlägg
    24 januari 2012 09:55

Haha, ja jag märkte att kvällen kom fort Havet. ;) Måste ju vara sommar igen i och med att det är ljust här. Haha! Tack förresten!

• Engagerad
    80 inlägg
    24 januari 2012 09:56

Troxii Tack! Ska ta och kika in där lite senare. ;) Nu en hund som ska ut, så det blir en promenix. :)

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    24 januari 2012 09:58

Nu kanske ni tycker att jag är lite gnälltant, men då vi är så många och Havet ställer upp och gör ett helt fenomenalt jobb för oss med Biggest Loser så tycker jag att det minsta vi kan göra är att visa så pass mycket respekt (både för Havet och våra lagmedlemmar) att vi lämnart vår vikt senast på måndagar. OK Carram, Snotra ni kom ju in tisdagmorgon ;o) Om man inte kan lämna av någon anledning tex akut sjuk må så vara, ska man resa bort kan ju man ju meddela det i förväg. Nu vet jag att Havet tycker detta är jättekul och gärna gör det men jag tycker ändå vi kan visa henne respekt och lämna i tid. Det är inte heller kul för alla andra som är taggade och tycker det är spännande att se resultatet att vänta till slutet på veckan för att några inte behagar lämna sin vikt i tid! Ni får gärna säga om ni tycker jag har fel :o)

• Veteran
    6816 inlägg
    24 januari 2012 10:00

Nysommar och alla andra från och med nästa vecka kommer jag att plocka bort folk som inte kommit in med vikten när resultatet kommer ut på torsdagar. Återkommer till detta.

• Mycket engagerad
    106 inlägg
    24 januari 2012 10:00

Jag håller med dig Nysommar... Men jag hade redan pratat med havet om att min vikt skulle komma in idag. =)