Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Har köpt måltidsersättning med smak av skogsbär. Och smakade på en utav dom nu, smakade inte gott!!! Någon som vet nån smak som är lite godare?
viola90 jag har inte provat så många men gillar verkligen choklad och latte. Smakar smaskens!
Vet inte om jag är för sent ute men skulle jättegärna vilja vara med. Väger idag 75 kg och det är min startvikt.
Sosolita tyvärr så är du försent ute.
Hej Havet, Jag hoppas att du noterade min veckovikt som jag rapporterade på sid 115. 79,8 kg. jag är ute och reser så jag har inte så bra koll på vad som händer på sidan. Men jag håller med om att man måste vara tydlig och punktlig med vikten. Du gör ett fantastiskt arbete med med listan :D
Olivix tack! det är redan noterat det är bra att du kollar.
tacj noijel. Ska testa dom istället då! :D
Nu kommer min nya vikt för nästa veckas rapport: Ligger nu på 85,5 kg
Nån som har provat Naturdiets drinkmix wildberry? Vår netto har just nu erbjudande på detta så kostar bara 99 kr, tänkte som att ersätta lunch/mellanmål vissa dagar då och då.
Tack Minglan - var jätteorolig för plus så jag till och med drömde mardrömmar om det i natt så var det minus då blev jag jätteglad! :)