Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Spännande att se när jag skriver in vikterna i morgon hur många som är kvar. Nu ger vi järnet dom sista veckorna till påsk! Min vikt kommer in i morgonbitti.
75,3 kg zaga lag turkos/marin. Nästa vecka under 75kg!!!
Vikt: 66.9
73 kg. Sorry lag tuggummi.
Hej! Jag kommer av ta en paus härifrån, måste få bort tankarna om vikten eftersom jag egentligen redan har gått ner 20 kilo och ska fokusera mer på att "bygga" kroppen. Lycka till allihopa! tack för en fin trå Havet, det har gett mig väldigt mycket! Pepp!
Vågen visade samma som förra veckan.. 85kg .. +-0..:/ lag grålatte
Utmaning Lag vinröd. * Träna utomhus i 30 min * Dagligen prata med sig själv och tala om hur duktig man är som kämpar på i med- och motvind.
Resultat Vecka 10 Denna vecka gick vi ner - 27,2 kg Grattis Lag Åskgrå ni gick ner mest denna vecka också med hela -1,28% Grattis Ankhiana som har gått ner mest denna vecka -3,59% Under Gula Linjen hamnade Lag Tuggummi.
123.3 kg lag Kobolt
Utmaning Vecka 11 Lag Tuggummi: *styrketräning 30min valfritt * Fylla i matdagboken varje dag den här veckan * Mäta midja och stuss * Ta en ny bild på sig själv och jämnföra den med sin förebild. Känns som att många av oss tappat motivationen, en jämnförelse med starten och vad kilona vi faktiskt gått ner har gjort för skillnad i cm och på bild kan kanske hjälpa till som motivationshöjare.