Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Veckans vikt: 72.3kg ( - 1kg) Lag Tuggummi.
74.8 kg lag grålatte! Ett ynka -0,2 kg, hoppas de beror på att jag tappade 1,6 kg förra veckan :) men ett minus är ett minus! Pepp till er alla!!!
lag kärsbar 89.0
Lag körsbär 101,7 kg
Lag plommonsenap 82,9. Sakta men säkert nedåt igen! Börjar mitt nya jobb idag och kanske äntligen får lite rutin i livet. Känns riktigt bra. Nu ska jag iväg och springa lite först!
76,9 kg Lag PlommonSenap Det låter bra med nytt jobb och nya rutiner noijel! :)
92.8
97,3 lag vinröd
Riktigt bra utmaning. :) Har redan tagit en bild och jämfört. Det syns verkligen att man har gått ner. :)
Hejsan Jag har bestämt mig för att hoppa av Biggest loser Tävling 2012, det har gått lite segt sista veckorna och jag behöver samla mig själv och omfokusera. Du gör ett kanonbra jobb Havet och det har varit jättekul att vara med :o) Lycka till allihop, massa pepp till alla och speciellt mina lagkamrater i lag kobolt!