Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Alla vänner och livsnjutare!!! NU måste vi hitta tillbaka till motivationen! Ett par förslag: * ett friskare (och lättare) liv * med mer ork och livslust * slutligen: Beach 2012! KOM IGEN NU! Vi ska alltid minska mer än 20 kg tillsammans! PEPP!PEPP!PEPP!
De där tre punkterna vill jag gärna nå!!!! Självklart tar vi 20 gemensamman kilon nästa vecka!! Jag behöver verkligen hitta motivationen igen efter flera "sjuka" veckor, slutar med antibiotika på söndag och hoppas att jag ska vara så frisk då att jag kan börja gå små kort promenader igen.
Åh vad glad jag blir! Jag som har haft så dåliga veckor, mars månad har inte varit snäll mot mig men deet här fick mig att se ljuset igen! :)
Förlåt för att jag inte lämnat in min vikt men har inte haft tillgång till något internet under veckan. De är iaf 93,2 kilo
Havet: Vilken dag är sista dagen för att lämna in utmaningen? söndag eller måndag?
Thea77 söndagar.
Tack så mycket för svaret havet. Då hoppas jag mina lagkamrater hoppar in i vår egna tråd och kommer med lite förslag innan i morron är slut.
Lämnar in veckans vikt idag för jag vet inte om jag kommer åt nåt internet igen förren på torsdag. 89,3 kg :-) ÄNTLIGEN under 90 wihooo!! Nästa mål blir 85 :-) Lag silver-solgul.
84,6kg lag Silver Solgul
Grattis nowima! Bra jobbat du kom under nollan före mig.