Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Jaha utmaning var det ja som vi i lag grålatte skulle komma med. Vi har valt att lägga utmaningen utan fysisk aktivitet då jag känner att vi alla har hållt till i denna tävlingen nu så pass länge att vi förmodligen alla har hittat vår egen träning som passar oss, och jag är personligen dålig på att göra utmaningarna, så nu när jag var en av de som skulle komma på en utmaning så kände jag att jag ville ha en utmaning jag kände att jag ville göra. Svammel svammel. Här kommer utmaningen. * Gör minst en god gärning denna veckan. Vi jobbar alla med att bli finare på utsidan så att säga, men man får inte glömma bort insidan. * Berätta om vad som inspirerar dig när motivationen tryter. Vi alla har våra toppar och dalar i kämpandet. * Berätta vem som är din förebild, om det gäller i viktnedgången eller allmänt i livet spelar ingen roll. * Gör en garderobsrensning, prova plagg du inte kunnat ha på länge om du har sånna liggande Det är inte lätt att komma på utmaningar nu så långt in i tävlingen om man vill undvika att göra en utmaning som bara är en upprepning av tidigare utmaningar.
Tack så mycket Havet! Jag är så glad :-) Du fixar det snart du med!! Thea77- Vilken rolig utmaning ni kommit på! Kan svara direkt på 2 frågor :) Min inspiration & förebild är Camilla Framnes, en dansk ung mamma som kämpat med sin vikt, studier och barn på samma gång och lyckats så bra! Hon är så snygg och åker runt och föreläser, bloggar och har till och med skrivit en bok om det. Hennes motto "Om jag kan så kan du" gjorde mig så inspirerad och fick mig att tro på min egen förmåga att lyckas. Jag är själv nämligen en "ung mamma" och har kämpat med studier samtidigt som jag jobbat för att slippa ta studielån och så vikten som jag bara inte orkat tänka på efter allt annat.. så hon är min inspiration och förebild utan tvekan!
Dagens vikt 73.8 kg å -1 kg :) nu är alla sonens gravidkilon borta innan han ens e 5 månader å jag har passerat -10 kg sen vi startade biggest loser!!! Bara halva vägen kvar nu ;) pepp till er alla! Kan jag kan ni!!!
Ny vikt, lag vinröd: 97,0
Veckans vikt: 77,0 kg (+0,1 kg) Lag: PlommonSenap
Veckans vikt 85,6 kg lag gålatte
Veckans vikt 68,5 kg. Lag: Chokladrosa
Lag Chiliapelsin KajsaF 101,4 Oförändrat
130,8... ynka 0,2 ner... Lag kobolt
100,5 kg Lag DimgråSand