Veteran
6812 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Veckans vikt 72.3kg
82,7
86,8 Lag vit
75,4kg idag, denna strålande vårmorgon. Lag Plommonsenap. På västkusten skiner solen, det är vindstilla, fåglarna sjunger ikapp och samlar pinnar och mossa till sina bon, gatorna håller på att sopas rena från grus och vårjackan kändes nästan lite stor över bysten:-) Ha en bra dag alla! Kämpa på så är vi ursnygga till sommaren:-)
Lag vinröd: 94,6kg
64,0 kg, lag SvartSyren
miabb: vilken underbar vårbeskrivning. Här uppe är det grått och mulet idag. Snödrivorna är fortfarande stora och mer snö väntas.... Veckans vikt: 75,1 kg. Suck. Ville verkligen under 75 kg denna vecka. har skött mig jättebra, bortsett från lördagen då jag fyllde år och åt två småbitar tårta. Men men, jag fortsätter på min väg. Ett hg är ÄNDÅ ett hg i rätt riktning!
Kvar på 70,8kg lag turkos/marin. Nästa vecka SKA jag ner under 70 kg!!!!
89
Samma igen, 72,8