icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER Tävling 2012!

Veteran
6812 inlägg
28 december 2011 19:26

Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.

• Mycket engagerad
    180 inlägg
    22 mars 2012 05:49

Hej Havet och jag ber än en gång om ursäkt! Jag är ju i Alanya och helt förvirrad i dagarna. Jag har gått upp 0,3 så vågen hamna på 69,8kg lag ChokladRosa. Men from nästa vecka ska de bli skärpning, för åker hem imorgon härifrån.

• Veteran
    6812 inlägg
    22 mars 2012 07:31

73,5 kg ett plus på 0,5. Men jag är nöjd med det pluset det skulle ha varit mer för i söndags vägde jag 75,5 kg. Hoppas vi klarar gula linjen lag tuggummi.

• På gång
    42 inlägg
    22 mars 2012 10:31

Fortfarande 93,4. Har varit sjuk i princip hela mars, känner mig kass. Men nu börjar jag på att bli frisk så blir möjligtvis träning igen nästa vecka eller veckan därpå.

• På gång
    34 inlägg
    22 mars 2012 17:18

84,6 hamnade vägen på denna vecka.. minus 0,2 iaf.. lag grålatte

• Veteran
    6812 inlägg
    22 mars 2012 19:28

Resultat Vecka 12! Denna vecka gick vi ner - 18,3 kg Grattis Lag Åskgrå ni gick ner mest denna vecka med hela -0,96% Grattis Lavali som har gått ner mest denna vecka -4,00% Under Gula Linjen hamnade Lag Kobolt. ( Ni får komma på en utmaning)

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    22 mars 2012 20:22

hej Åker jag ur nu? Pga av familjproblem så har veckan varit upp o ner. Jag är så ledsen. I vilket fall som helst håller jag mig till reglerna.

• Veteran
    6812 inlägg
    22 mars 2012 20:34

100 kg nej du åker inte ut med en gång så lätt slipper du inte mig;) Lämna en vikt innan onsdagen är slut så räknar jag med din vikt igen.

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    22 mars 2012 21:33

88.7 och tack Havet fòr ditt talamod. Jag ar jatteglad att jag inte slipper dig:-)))). Idag ar det dock torsdag hos mig? Jag har ingen ursakt alls. Men forlat för jag vet vilket jobb du gor.

• Mycket engagerad
    301 inlägg
    23 mars 2012 09:56

grattis till lag askgrå och Lavali. Och bra jobbat av grålatte, från sist till andra plats på en vecka. Här kommer då mitt svar på utmaningen. Ja min goda gärning är en standard grej jag alltid gör och har gjort i 6 år eller något. Två gånger i månaden betalar jag för en av mig utvald kaffe på ett kafé och på två valda dagar i månaden när någon beställer kaffet jag bestämt får kunden den gratis med en hälsning från en medmänniska. Inget jag själv kommit på eller så utan jag fick just detta för 6 år sen och tyckte hela grejen var så kul att jag sen dess gjort det, oftast när jag är inne och fikar, vilket inte är jätteofta, men när det sker betalar jag oftast för två kaffe av den sorten jag köper och säger till i kassan att nästa som beställer en likadan får den av mig. När min motivation tryter tittar jag på detta youtubeklipp http://www.youtube.com/watch?v=Z38Is5CRC7g För min present till mig själv när jag nått mål är att göra en sån där vara modell för en dag fotografering vilket jag kom på när jag satt och kollade ovan länkade klipp, har varit en dröm sen jag var liten att få bli ompysslad för en dag och bli fotad av proffs, sen kom livet allmänt av sig och tanken föll i glömska. Och i klippet har ni även min ena förebild, Darren Criss inspirerar mig, han är trevlig och ödmjuk något jag själv strävar efter att vara. Ingen gillar en skitstövel typ. Och han visar att om man bara satsar kan man nå sina drömmar. När det gäller viktminskning så är abby rike från en säsong av biggest loser en förebild, vi delar likande förflutet och jag kan relatera till henne, och liksom henne blev jag änka i ung ålder (20 år) och efter några tuffa år har jag idag funnit lycka och kärlek igen.

• Mycket engagerad
    321 inlägg
    23 mars 2012 16:15

124.2