Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
En liten fråga, dom som inte har någon tillgång till gymmet vad hittar man på ist då?
Får nog hoppa av utav flera anledningar... Har en fotskada sen förra året som skulle opererats i december, men som blev inställt på obestämd tid. Nu har jag dessutom fått en elstöt som påverkat både hjärtat och armen vilket gör att jag inte kan träna och hålla på som jag önskade... Skulle egentligen åkt Vasaloppet i år, men blir nog inställt precis som förra året...
EmmaLoo - jag tränar ofta dans hemma, sen fick jag tips om trappträning fast i egen trapp och man räknar steg och tid. :)
Havet - regristrerat vägresultat denna gången: 86,7
Lycka till med vågen imorgon allihopa....hoppas vi gått ner riktigt många kilon tillsammans!!!!
Linaro och McL8 välkomna till lag Vinröd. Vi har en egen tråd där vi kan peppa varandra.
Angeln1, hoppa inte av. Vi stöttar dig oavsett. Kämpa på så gott du kan med dom förutsättningar du har. Styrkekramar till dig.
72,7 kg (lag Tuggummi)
96,1 är veckans resultat
70,9 är ny vikt, dvs - 0,6 kg. Lag choklad!