Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Tack Havet! Ska jag meddela vikten här, eller någon annanstans?
Humlan allt skrivs in här sen lägger jag in på hemsidan. Gå in i på forumet där finns det en tråd Till erat Lag. Sök på Lag Solgul.
TACK!!
Lycka Till på vågen i morgon!
Halloj! Även jag vill vara med. Jag har startvikt 69 kg. Kul att få något som sporrar en lite. :)
Tack Havet! Det ska bli väldigt spännande att ställa sig på vågen efter en vecka med lchf 80/80/20 :) Jag hoppas verkligen att det funkar på vikten nu för jag är inte hungrig (bara godissugen men det går väl över efter ett tag utan socker) och jag har ork till att träna (till skillnad mot när jag har testat shakes typ naturdiet motsv. för då har jag inte orkat göra nåt) Så i morgon är det upp till bevis! Ska bli spännande att se om det är ytterligare en hel person i vikt som försvunnit i veckan....
Lisaasil du är välkommen! Du tillhör Lag Syren. Som jag skrev till dom andra nya är att ni väger er i morgon måndag. Så är ni med på en gång. Finns även en tråd i forumet som heter Lag Syren. Ditt namn o Startvikt o lag tillhörighet kommer inte in på hemsidan förrän tisdag. Men det kommer in.
Tack Havet!
Vecka 3 Utmaning! Lag Kobolt •Fylla i matdagboken varje dag • Minst 4 promenader a 30 min under veckan •Komma ihåg att ta en "före" bild på sig själv • 2 träningspass i veckan á minst 1 timme/pass
Räknas löpning, som promenad? Jag försökte ta en promenad idag, det var planen men det sluta med 6km löpning istället. Jag är hemskt dålig på att promenera, även om det är snorhalt och minus, tydligen. :>