Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Tack nysommar!
Lägger in utmaningen redan nu för vecka 3. Så kan ni planera in den redan nu för veckan som kommer. Ligger inne på hemsidan också.
Vecka 3 Utmaning! Lag Kobolt Fylla i matdagboken varje dag Minst 4 promenader a 30 min under veckan Komma ihåg att ta en "före" bild på sig själv 2 träningspass i veckan á minst 1 timme/pass
Hur går det för alla så här mitt i helgen? Jag hade min störta utmaning hittills i går, pga sorg och saknad fick jag stålsätta mig för att inte trösta mig med saker jag inte ska trösta mig med, och det gick bra. Att det ska vara så lätt att tröstäta alltså, men jag klarade av att inte göra det, helt klart en liten seger för mig. Och idag har jag klarat av att stå emot värdens förmodligen godaste cheesecake, och det utan att låsa in mig själv någonstanns där jag inte kan komma åt den hehe.
thea77 Bra gjort av dig!
Startade i tisdags, vikt 99. Vill gärna vara med i ett lag ! :)
Jag vill gärna vara med om det fortfarande går :) Igår vägde jag 68.5 kg så det får bli min startvikt.
God morgon, Här går det bra tycker jag. Jag är nöjd bara över att ha lyckats lägga in motionspass, utöver det jag rör mig normalt, varje dag utom en denna veckan. Känner mig stark och motiverad och har ett lag här på BL som hjälper mig!! Den stora utmaningen blir att lägga in maten i matdagboken ;-)! Men vi ska väl klara det med! Havet: hur gör du med lagmedlemmar som inte anmält vikt sedan startvikten. Tar du bort de denna veckan? Vi har en lagmedlem som inte gett sig tillkänna sedan starten varken i lagtråden eller här. Det blir så missvisande resultat för tävlingen om även hennes startvikt räknas in i hela lagets vikt om hon inte kommer in med resultat! Så är det förstås för alla lag som har "icke aktiva" lagmedlemmar. *där kom vinnarskallen in :-)*!
117,2 min nya vikt för denna vecka som kommer. Sorry Apelsinerna men jag drar åt fel håll denna vecka också. :-(
singhao1 dom blir bortplockade när nästa resultat kommer in.