Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
hej! Jag har precis upptäckt denna tråd och undrar om det är möjligt att få vara med? Tror detta är precis vad jag behöver för att hålla fokus och motivationen uppe... Min startvikt (idag) är 156.6kg...
Piali du är välkommen. Du tillhör Lag kobolt
Tack Havet!
Välkomna alla nya och pepp till alla. Vi tar väl "bort" en person till på måndag, eller hur? Superpepp till alla, kväll är det lördagskväll och klarar vi den klarar vi söndagen också. Det är bara en och en halv dag kvar till invägning. Det fixar vi!!! 48 timmar är väl inget!
Ja vi får kämpa på så tar vi bort ännu en person.....vi är ju många i tråden så det ska vi väl lyckas med!! Pepp till alla och lycka till med att hålla er i från lördagsmys med för mycket smaskiga saker i munnen.
Välkommen till lag kobolt Piali :o)
Veckans vikt 122 kg
Vad menas med "ta bort"...? *kan jag läsa om upplägget någonstans?*
Med det menas nog att tillsammans gick "vi" - jag var ju borta - gick ner ca 85 kg, alltså en person. Nu är jag alltså tillbaka från semestern och redo inför nästa invägning. Lag rosa - lycka till önskar jag er båda!
Har haft en trevlig lördag med bowling (utan öl) och konditoribesök (utan semla). Känns jättebra! Ska snart bege mig ut i mörka skogen med pannlampa och barnvagn på en promenad :) Sen blir det lite slappa i soffan....det är ju trots allt lördag! Ha en härlig kväll allihopa!!