Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Tack, vilket lag ska jag vara med i?
Hej! Får man fortfarande hoppa med (jag lyckas inte se nånstans om man kan anmäla sig när som eller om anmälan har redan utgått) Om det bara går, så hoppas jag gärna med med startvikt 101,4 kg
Havet grattis ett det fina överaskningsmomenter 18 kg ... bra jobbat!!! Jag så oxå biggers losser igår och 17kg på en vecka ... !!! vad säger man... Jag trodde inte det var möjligt!! Jag inser att jag måste nog öka träningen lite... =)
BIggest loser igår var verkligen peppning. Man inser helt klart att man måste träna meeeeer och oftare. Men är det verkligen bra att träna så mycket??? Jag har fått lära mig att man ska ha en vilodag mellan träningarna...
Kommentaren blev: Du ser jättesmal ut. Jag har aldrig sett dig så smal ut förut mamma sa min dotter.
Åh, det måste vara underbart att höra?! Njut av kommentaren nu när du har vart så duktig!
Hermis Träning går att lägga upp på väldigt många olika sätt. Flera gånger om dagen, 7 dagari veckan, brukar tillfalla extremsportare och vissa elitidrottare och så, Biggest Loosisar. ;) Så behöver man inte träna. Man behöver enligt mig inte en vilodag mellan varje träningspass, men vila mellan ansträngning är viktigt. Men om man kört 45 min crosstrainer en förmiddag, så är ett dygns vila inför t ex en lättare löprunda tillräcklig. Har man kört extremtung belastning på muskler och leder eller infört nya moment, kan behovet av återhämtning också öka. Men att man bara kan träna typ varannan dag, tycker jag känns lite krystat att påstå. När det gäller BL:s kraftiga viktnedgångar, får man inte glömma att det här ofta är människor som går från ett extremt tillstånd (överätande, understimulering, fysisk inaktivitet) till ett annat extremt tillstånd. (Diet, stimulans och maximerad fysisk aktivitet.) Kropparna släpper mängder med bunden vätska, musklerna hettas upp och börjar bränna radikalt i nästan ren chock. Det vi ser på första invägningen är mer än en viktnedgång, det är en pånyttfödd process och därför blir resultaten så radikala.
härligt havet måste kännas skönt. som du kämpar. grattis
Conne88 tillhör Lag Dimgrå Fislisa tillhör Lag Choklad Jonnax tillhör Lag Dimgrå Denna omgång håller på till Påsk!
Tack alla! Det känns underbart, fattar inte att jag är nere på 74.5 kg. 1995 gick jag ner med viktväktarna 10kg så då vägde jag 75 kg som jag gick upp igen. Så det är 17 år sen jag var så här smal. Nu siktar jag på att komma i min väst till folkdräkten. Vardagsvästen har jag kommit i så nu är målet finvästen som är lite smalare. Dräkten sydde vi 1983 och efter det fick jag barn 87 o 89 så då kunde jag inte ha västarna längre utan fick låna mammas västar. Dotterns kommentar var underbar.