Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
får hoppas det ! men ändå visst blir man lite extra taggad av programmet i alla fall jag blir det,men idag känner jag mig sådär taggad för promenad vi har ett riktigt skitväder med först ösregn och nu gick det över i snö som blåser sidvind. Ska försöka mig på att cykla motionscykel i stället.
Jag blev också bedrövad då jag såg hur de fick kämpa för att klara 500 m. Å andra sidan så tänkte jag att det också gav ett mått på hur illa det kan bli om man inte sätter stopp i tid! Jag vägde själv 113 kg i maj 2009 efter att jag fått mitt andra barn. Vägde in mig här på 85 efter att ha gått upp en massa kilon igen (var som lägst nere på 76). Det går att gå ner i vikt men det är en kamp och ännu större kamp är det att inte gå upp igen. Jag ska göra mitt för att inte hamna där tv-deltagarna är, jag ska också göra mitt för att inte mina barn ska behöva lida av min övervikt. Jag vill också kunna känna mig frisk och smal och orka springa och leka med barnen. Det ska jag ta ansvar för! Ps. Jag har bokat in en tid för intro på gymet nu och det var inte en dag för tidigt! Arbetsplatsen står för en stor del av kostnaden så varför vänta?
Hej, nyregistrerad på sajten. Jag vill gärna vara med. Startvikt 79,9. Heja alla duktiga!!
Får jag låta som den bittra, sura lilla tanten? Jag föreslår att vi stänger tråden för nya nu, om folk hoppar av kan vi väl styra om dom i de olika lagen? Det blir helt ohållbart om vi ska vara uppemot 150 personer och om man ska försöka hålla koll på lag, hålla motivation etc. Jag tycker iaf att det är hur häftigt som helst att vi är så många som kämpar, men för att hålla gnistan uppe behöver vi väl inte stretcha detta för långt? Vad säger ni?
Det kommer nog att ramla ifrån helt automatiskt, det brukar vara så att folk tröttnar ganska så snabbt sen blir det ett gäng kämpar kvar. Men visst är det synd om Havet när folk gör så.
Ni är välkomna! Nedan har ni vilket Lag ni är med i. Lavali Tillhör Lag Mint Uberberg Tillhör Lag Turkos OliviaLi tillhör Lag Senap
Jag håller med dig Noijel. Det finns en risk att tappa sugen då det redan finns medlemmar i lagen som inte är särskilt aktiva.
Instämmer med noijel ! Inget emot någon men anmälningsdatumet borde redan vara slut nu eller? Det går ju inte att få in nya hela tiden då jag tycker det blir alldeles fel på ivägningarna nu om där ska komma in en massa nya hela tiden... Tycker likadant att folk som inte skrivit in sin vikt på invägningsdagen blir "utskriven" så att dom andra i laget kan få in nya fort som dom kan kämpa med så att det blir lika rättvist för alla som är i lag.
För mig är det inga problem att lägga in nya personer. Det är som Thyndra säger att folk ramlar ifrån. Kommer plocka bort några nästa vecka som inte rapporterat mer än startvikten. vi får se vad dom andra tycker.
Maggie89 En fråga hur menar du med detta du skrev? Vart skall jag ta dom nya ifrån? Tycker likadant att folk som inte skrivit in sin vikt på invägningsdagen blir "utskriven" så att dom andra i laget kan få in nya fort som dom kan kämpa med så att det blir lika rättvist för alla som är i lag.