Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Jätte sugen på promenad men... ösregn och snöblandat.. Njaaaaa ;)
Whey! Total viktnedgång 85,2kg! Det är ju en hel person det!
Härligt havet håller med dig precis det kommer tyvärr vara folk som ger upp vet hur det är i början av januari är alla med och peppade sen faller det många från tyvärr. Så länge du havet jobbar med det här så är det upp till dig att bestämma det. Imorse kännde jag mig mig lite opeppad när regnet bara öste ner och jag kännde inte för promenad MEN Nu har jag motioncyklat i 27 minuter (rekord för mig ! ) och det blev 1,2 mil och nu är jag helt slut och genomsvettig kan jag lova . så nöjd jag känner mig nu . Nu jäklar säger jag bara jag SKA INTE ge upp nu. det måste gå
Jag tycker att folk kan få komma till. MDB upptäcks säkert av nya som inte hade en chans att kunna skriva in sig till anmälningsdatumet. Och många faller ifrån, så har det varit hittills. Men Havet får ha utslagsröst tycker jag. Det var hon som organiserade allt och det beror helt på vad hon orkar och framförallt hinner med. (ps, vill du ha hjälp så skrik till, vi är säkert flera som kan ge dig en hand om det behövs). Men rösten går till att det ska vara öppet för nya.
Jag tycker nya deltagare ska få hoppa in när de känner för det. Som sagt kommer ju andra att falla bort.
Tittar på finalen av amerikanska Biggest loser. Snacka om att bli motiverad!! Kan dem så kan vi! Tummen upp för alla duktiga biggest losers här= )
Jaa, jag tittar också på det! Nästan som jag har lust att åka på gymmet nu och träna! Dock ska jag upp kl 04 så jag försöker komma iväg i helgen istället. :P
Såg nu att kanal 5 börjar sända säsong 12 redan på måndag. :D
Hej Får man vara med? Undrar bara om man måste äta alla måltider eller om det OK att man dricker måltidsersättning endel mål? Ligger just nu på 72,1. Har just gjort ett skutt upp efter jul och nyår!
Jag blev också så taggad av biggest loser finalen, så jag gav mig ut på en 15 minuters springrunda och 100 situps! Inte mycket, men bättre än att sitta i soffan!! Pepp- kramar till er alla!!