Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Pepp till lag turkos! En femteplats är inte att skämmas för!! Denna vecka gör vi det än bättre! Pepp pepp pepp!
Wow Havet! Vilket arbete du gör. Det är oerhört inspirerande. Heja den här dagen för alla, det är onsdag och livet väntar. Go Lajmarna!
Nell, det är torsdag idag :) Så att du inte missar något i en ev planering :) Kram
zaga Ha ha! Det hade jag redan gjort! Så går det när man blir ledig en vecka. Livet bara leker. ;)
Wow bra jobbat alla och ett wow till cassandra och stort tack till havet!!
wow 85 kg ,2 kg kanonbra allihopa dessvärre blir alltid v. 2 mindre men vi får kämpa på . Idag regnar det ute så det får bli regnkläder på om man ska ut på promenad hoppas det slutar regna . Lag körsbär vi kom inte sist men den här veckan skulle vara kul att hamna högre upp i listan eller hur ? /Lena lag körsbär
Oj, har inte varit inne sen i måndags och här är minst 27 sidor att gå igenom? Totalt övermäktigt. Havet jag avundas inte dig just nu. Vilket jobb du lägger ner! Helt otroligt! Ett stort fång rosor till dig. Orkar verkligen inte läsa igenom allt, så vill veta om lag Rosa öppnat en egen tråd annars gör jag det. Då dom inte är plusmedlemmar kan jag tyvärr inte skicka några mail till dom heller. Något annat som hänt som man borde veta om. Verkligen jätteledsen för detta extrajobb för dig Havet, men om du orkar får du gärna skicka det i mail till mig annars är risken väldigt stor att jag missar det. Har ni tex lagt upp några regler för tråden, då vi är 100? medlemmar här inne?
vart då ?? vi skriver in på måndagarna du tänker nog på resultatet för v.1 som kommit in eller? 85 kg
Rachell - kom till vår tråd? :)
jo så blir ju startvikten och viktnedgång så sant minglan