Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Hej hopp!! =) Bara undrar vart alla i lag tuggummi har tagit vägen? :) Tänkte på det dära med invägning osv. Sen vill jag ge massor av PEPP till alla lag!!! =))
EmmaLoo jag är här i alla fall! Vad var det du tänkte på?
Havet Rätta mig om jag har fel.. Men skulle man typ lägga ihop alla i lagets vikt ?
Sedan tänkte jag på att de personer som är med i lag tuggummi bara kunde göra ett lite tass avtryck i "lag tuggummi" så att man vet om alla e med. (inget tvång naturligt vist) :)
Ni lämnar in era vikter och jag sammanställer. Jag lägger ihop allas vikter och vad dom gått ner. Sen räknas det inte i kg utan %. så som det gör i Biggest Loser. Hoppas du blir klokar av detta
dala84 O*m du trycker på länk i original inlägget här så kommer du in till biggestloosers hemsida sen så går du in på lag (tror jag att det e ) Så ser du vilka som e uppdelade i vad för lag =)
Alla lagindelningar finns på länken överst på denna sida där havet har skrivit om bigget loser och missa inte att se biggest loser sverige i kväll på tv.
dala84. Gå in på länken högst upp i tråden där kommer du till hemsidan med lag och startvikter mm.
Havet Jao lite klokare blev jag nog allt! =) Tack! =))
Om ni efterlyser folk i era lag - skriv till dom på deras sidor (maila, peppa osv). Det brukar gå snabbare än i ett forum med över 100 pers :) Och jag tycker havet får göra precis som vanligt med vägningar osv, det är ju inte meningen att det helt plötsligt ska bli massa merarbete för att vi är fler, vissa vill ha mer fokus i grupper osv osv osv. Det här ska vara ett enkelt och peppande sätt att gemensamt gå ner i vikt, inte en belastning eller hur :) KÖR PÅ alla, 4 dagar kvar till vägning........spääännande!