Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Jag har varit medlem i viktklubb.se tidigare och deras matdagbok va lite enklare att fylla i än den här. Så för mig så blir det inget ifyllande. Plus att matdagboken.se borde snygga till hemsidan lite. Ser lite b-ig ut. :P Dock så gillar jag funktionerna!
ja en app vore toppen och visst är det lite krångel att fylla i maten, men det är bra att veta vad som slinker ner =)
Sorry lag Kobolt! har flyttat och inte haft internet på flera dagar, vad händer?
Det finns en kategori som heter "Förbättringsförslag".
Jag försöker skriva in allt i matdagboken utom dagar då jag vet att det kommer att spåra ur helt, då orkar jag inte.
Elimi07. du är välkommen! Skriv in din startvikt så återkommer jag med lag till dig.
Tack så Mycket! Nu skall jag pendla mellan spisen och datan.
Nya lagmedlemmar! dala84 Lag Gräs Callinas Lag Plommon Nell Lag Lime helena11 Lag Syren
Startvikt för mig är 82.8 kg!
Elimi07 Du är i lag Åskgrå!