Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Om ni efterlyser folk i era lag - skriv till dom på deras sidor (maila, peppa osv). Det brukar gå snabbare än i ett forum med över 100 pers :) Och jag tycker havet får göra precis som vanligt med vägningar osv, det är ju inte meningen att det helt plötsligt ska bli massa merarbete för att vi är fler, vissa vill ha mer fokus i grupper osv osv osv. Det här ska vara ett enkelt och peppande sätt att gemensamt gå ner i vikt, inte en belastning eller hur :) KÖR PÅ alla, 4 dagar kvar till vägning........spääännande!
NOIJEL: Tack för tipset om efterlysningarna, men för oss som inte har plusmedlemskap så går det inte att kontakta personerna via deras sidor, vi kommer inte in på andra medlemmars profiler.
Ny här!! Vill gärna vara med!!!
min startvikt om man räknar från allra början är 74 kg
Laveli, startvikt är det du väger idag - vi mäter vecka för vecka så att man kan se förändringen där. Ser att du redan kommit långt - bra jobbat!
Hej! Är det för sent att vara med. Jag hänger gärna på! Min startvikt är hela 123,8 kg : ( /Chebalee
Linsteo1 och Lavali kom in med eran vikt som ni har just nu så lägger jag in er i lag. Chebalee du tillhör Lag Kobolt
Aha, tack! /Chebalee
Välkommen till vårt lag Chebalee!:D Vi har även en lagtråd=) Cyklade 1.6 mil idag, bra när man har hund som man måste rasta på lunchen!:D
Välkommen till laget Chebalee :o) Härligt Liinsan, jag tog en långpromenad i skogen med lillkillen :o)