Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Vill också berömma Havet och du gör en fantastisk insats för oss alla! Har själv just kommit in efter min dagliga halvtimmes promenad i rask takt. Nu åter till jobbet. Ha en bra dag och kämpa på allesammans!
Är det för sent för att få vara med? Sen har jag invägning på tisdagar med...
Vilka här skriver in sina måltider i matdagboken? Vore kul att kolla och inspirera varandra!
försöker också göra det
noijel, jag gör det :)
Lena, lag körsbär Fantastiskt, under 100 kg. Och dit ska du ALDRIG mer igen. Du är ju superpeppad. Håll oss informerade, det är så skönt att höra när diet o motion ger konkreta resultat.
Jag skriver nästan alltid in i matdagboken. Är jag ute brukar jag skriva på ett papper så jag kommer ihåg vad det var jag åt och vilken tid. :)
Jag brukar försöka komma ihåg att skriva in allt, inte de enklaste haha. Borde finnas en matdagboken app.
jag jag kämpar på och ALDRIG 100 kg igen
Lena444 Kanonbra jobbat!!! Jag kommer efter = mitt första delmål... Jag bukar skriva i alla måltider ... bra att lära sig hur mycket man trycker i sig ... Håller med om att en app inte skulle vara fel...