Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Dagens vikt, 95,3.
Lag Dimgrå. Jag har tappat 0,5 kg, Ingen bra vecka alls. Skärpning till nästa!!!!
79,3 kg
Inte stolt... 94,6 kg idag, men kan som sagt var inte göra utmaningarna i nuläget....
66,5 (-0,3)
Lena här lag körsbär har gjort utmaningen hela veckan och tränat i storts sätt 1 timme om dagen och ätit under 1500 kalorier förutom i helgen/dag ändå visar vågen bara 0,1 minus men det är vecka 2 och då brukar jag tom gå upp och samtidigt ge upp men tänker jag inte göra. och ändå vägde jag mig i onsdags och vägde 99,6 det är ju konstigt. Grattis alla om gått ner denna vecka . dagens vikt 101,3 mvh Lena lag körsbär
81,3. Samma som lena, 5 gympass och en helg som flytthjälp o bra kost, men ändå hekton. Tror däremot muskelmaassan ökat, så går ju framåt... Sorry lag plommon! Grattis alla kämpar!
Var inte ledsna över små minus! Ett minus är ett minus oavsett!! Kom igen nu, vi förtjänar att vara glada över att vi kämpar! Heja, heja..pepp, pepp!!!!
90,2 kg
Dagens vikt är OFÖRÄNDRAD....suck! 80,6Kanske beror på att jag tappat en del kilon väldigt fort innan jag kom med här.....Nåväl, inga bortförklaringar är bra nog, bara att kämpa vidare.