Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
är visst inte ensam om ett resultat på 0,1 kg det blir bättre nästa vecka hoppas jag. pepp nu alla som känner lite motgång och nu tar vi nya friska tag eller hur ? ett citat på vägen............... Lycka är inte något färdiggjort- det kommer från dina egna handlingar Dalai lama
Hej Lena444 - nej men denna vecka ska vi kämpa bättre så vi ser till vår egen lycka! Bra citat!
Det ska bli spännande att se hur många som är kvar i tävlingen :-)! Slår vi rekordet från förra veckan tro med en viktnedgång på strax över 85 kg?
Hej, finns det någon möjlighet att vara med? eller är det för sent... :(
Ja jösses, startade förra veckan på 111,9 och idag stod vågen på 109,5 om jag räknar rätt så blir det -2,4!!! jippi!!!! :-). Ser fram mot nästa vecka och hoppas på samma resultat (eller mer:)
Veckoresultat för lag Isblå: iker: 109,5 dockor: 105 bi_ka: 104,8 TheQueen: 112,1
Inget bra resultat alls för min del 76 Hoppas ni andra har bättre resultat än vad jag har.
100 kg Lag KÖRSBÄR Veckans vikt : 90.1 Förra veckans vikt : 91.3 Viktnedgång : 1.2
har precis klivit av motionscykeln och kört 1,5 mil 33 minuter kämpar på som en tok grattis camilla till veckans viktnedgång toppenbra jobbat Pepp
Ny vikt: 70,1 kg :) -1,1 kg! till lag SVART