Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
wieee.. imorse stod vågen på 85,7 (-1,6)Hur går det för resterande LAG GRÅ? var dock på stan idag, så råkade slinka ner lite onyttigheter..:/ men lärde mig då oxå en läxa eftersom magen blev totalt galen o kurrade o krampade..:P så det är bara att inse att min mage inte mår bra av skräpmat längre..:)
Rumsky: heja dig vad bra resultat. hade inte så stort minus denna veckan tyvärr, men även ett litet minus är ju ett minus. fick nyheter tidigare idag som jag inte tog så bra, panik och ångest har haft mig i ett kraft tag hela dagen. Nu har det dock ordnat upp sig även om mitt samvete inte mår helt bra. Står mer utförligt i min blogg.
Veckans vikt är 79,3 kg.....ett minus!! Pepp till alla många minus rapporterade......HEJA OSS!!!!!
Inte sur över liten minskning längre, idag här två personer sagt ätt jag gått ner i vikt och ser piggare ut. Syns det är jag nöjd :) Yay!
härligt noijel när ngn märker det Bra jobbat
Åh, jag trodde jag minskat mer förra veckan. Grrr. Jaha, mitt bidrag till lag kobolt är hela 0,5 kg alltså 123, 4... snart ska jag ut på långpromenad.
124,5 kg
87,8,så lite ner blev det
69,4 kg - 0,7 kg
tack så mkt thea77..:) jaaaaa,,ett minus är ju alltid ett minus..:) varje lite milligram räknas..:) usch då, det lät ju inte så kul... hoppas det löser sig för dig iaf! pepp till dig thea77!!!