Veteran
6812 inlägg
Låt 2013 bli ditt Vikt ÅR! Första vikt inlämningen i lagen blir onsdagen 9 jan. Denna omgång håller vi på till 1 Maj! Ni som undrar vilket lag ni tillhör Klicka på LÄNK till nya hemsidan. Klicka sedan på Lagindelning, där ser ni vilket lag ni tillhör. Skriv sedan Lagets namn i sökrutan uppe till vänster o vips (förhoppningsvis) har ni hittat "hem" https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2013/home Till Nya hemsidan!
Jag vill också fortsätta. Nu när jag varit i Grekland en hel vecka, har det frossats av godsaker, så jag behöver pepp igen. Fortsätter gärna i LagVårGrön om det laget finns kvar.
Midori2 har du någon vikt i dag eller från förra veckan som kan bli din Startvikt. Sen skall vikten in på onsdag. Återkommer till dig vilket lag du hamnar i.
Jag är tacksam för att du ställer upp och ordnar den här utmaningen :) Att resultaten dröjer får man förstå, det finns ju annat i livet som tid och ork ska räcka till. Jag vill gärna fortsätta och satsar på att min vikt ska börja röra på sig nu ;)
Jag fortsätter vikt 93,2, har tillhört lag turkos!
Min startvikt blir då 80,9
Jag vill också fortsätta har tillhört lag vårgrön
Jag är med på en omgång till. Idag 6/5 är jag borta och har inte någon våg, så fet blir den 13/5 nästa vikt kommer in. Ha en bra måndag. Tillhör lag Turkos.
Hej och tack för fortsättning jag kom in i slutet men behöver denna hjälp annars tappar jag all koll. Är jag kvar i samma lag? Då kör vi en ny omgång tack......
Jag vill också fortsätta, lag åskgrå-isblå.
Jag är också med! Tack havet! Och grattis till oss Violetter som vann i veckan :-) Vi är ju bara 3 kvar i Lag Violett så vi kanske behöver splittras och ingå i andra lag, eller? Trevlig vecka hälsar Meowth.