Veteran
6812 inlägg
Låt 2013 bli ditt Vikt ÅR! Första vikt inlämningen i lagen blir onsdagen 9 jan. Denna omgång håller vi på till 1 Maj! Ni som undrar vilket lag ni tillhör Klicka på LÄNK till nya hemsidan. Klicka sedan på Lagindelning, där ser ni vilket lag ni tillhör. Skriv sedan Lagets namn i sökrutan uppe till vänster o vips (förhoppningsvis) har ni hittat "hem" https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2013/home Till Nya hemsidan!
Vi får hoppas att det kommer fler och vill vara med för vi i lag blå-vit är inte så många vi heller
Hur länge är det tänkt att denna omgång varar? Jag är gärna med igen,i vilket lag jag hamnar spelar mindre roll.Det bestämmer du Havet,så det blir bra grupper.
Havet: Jag såg att det var fel vikt rapporterat för biggan1e v18, +10 kg :/. Här kommer rätt. Åskgrå-Isblå biggan1e (74,1).........67,0 ica70 (72,2).................71,1 MammaEva (88,2)..... Anza (72,9).................. Kattaha (67,5)............. 58,7 Axh (68,9).................... Gr8 (63,0)....................59,5 Wixen (57,0)...............57,4 madde65 (65,0)......... Lovik (69,8)................. Chokos (65,5)............62,4 Fordgirl (62,4)............ rogann (70,6).............68,7 nicci (70,7).................. Vibergs (64,5)............ Fiction (71,2)..............67,2 Opal21 (71,3)............. List1979 (63,0)......... Okunnig (70,0).......... misskp (63,5).........
hur kan vissa gå ner 4-5 kg / vecka??? Tips mottages
jag är gärna med.... gärna i lag chiliapelsin eller vad mitt lag hette
jag är gärna med... vet inte om jag fattat hur jag ska göra för att anmäla mig så jag anmäler mig överallt *S* startvikt 94,5 kg vägdag onsdagar så jag får väl rapportera i efterhand om det ska rapporteras andra dagar..
Ja en omgång till! Vad bra Havet och egentligen är det är klart att resultaten kan komma senare ibland! Jag vill absolut vara med och gära i samma lag Dimmigt körsbär!
Jag är gärna med nu också. Har rapporterat min startvikt denna vecka 66.2 kg till lag åskgrå-isblå som jag varit med i.
ska man logga in på sidan o leta rätt på sig eller talar du om när man blivit indelad i ett lag?