Veteran
6812 inlägg
Låt 2013 bli ditt Vikt ÅR! Första vikt inlämningen i lagen blir onsdagen 9 jan. Denna omgång håller vi på till 1 Maj! Ni som undrar vilket lag ni tillhör Klicka på LÄNK till nya hemsidan. Klicka sedan på Lagindelning, där ser ni vilket lag ni tillhör. Skriv sedan Lagets namn i sökrutan uppe till vänster o vips (förhoppningsvis) har ni hittat "hem" https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2013/home Till Nya hemsidan!
Det kommer upp en ny hemsida med lagen. Kommer även lägga in den i tråden biggest loser 2013.
oki..tack Havet..ska bli skitkul och en extra pepp för mig...och för alla andra så klart
Liten ändring inför nästa omgång. Ser att fler av dom som varit med tidigare ändrar sin Startvikt! Därför tänker jag göra att alla vikter som kommer in denna vecka kommer att bli startvikter! Även jag kommer in med en annan vikt den är åt fel håll;)
Jag vill vara med igen! Startvikt kan vara slutvikten från förra omgången - 73,0kg
Hej! I morgon kväll skall jag försöka få till slutet på denna omgång!
Tack Havet för allt ditt slit. Det är verkligen ett bra stöd i viktkampen.
Tack för att ni finns! Just nu skulle jag vilja ha nån som slår mig på fingrarna. I dag på jobbigt har det slunkigt ner 2 kärleksmums före lunchen och sen 2 till kvällen:(. Inte bra. Måste ta mig i kragen och skärpa mig.
Du är inte ensam Havet Pepp
Vi har nog alla våra upp och ner :-). Det är iaf en bra sporre att vara med här.
Är vi kvar i samma lag även denna gång?