Här är en grupp Dimmiga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. Nu tar vi som behöver det, en nystart. Ni andra fortsätter era succeresor. Invägning som vanligt när du vill men resultaten lämnas senast kl 21 på onsdagar. Alla ansvarar för att kopiera in resultaten till BL-tråden. https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2013/home till hemsidan http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9632&Sida=7 till tråden där resultaten läggs in
Veteran
8084 inlägg
Dimmigt körsbär vecka 1 2014 Fetis50 (73,2)............ Återkommer med min vikt 7 januari, hagalund (86,9)........ babs2 (91,6).............. Evve_ (99,3)............... Jonnax (101,0)..... .....åter tillbaka 1/1,, Thyndra (94)............... Mezcal88 (87,6)............. nästa vikt 8/1-14 3siffror (103,3)................ Lena 444 (83,2)............. Audrina (X) Det blir ju nystart och då kanske vi ska byta startvikt (inom parentes) eller vad tycker ni? Jag tycker att det skulle vara väldigt skönt att få börja om IGEN!!! Välkommmen Audrina, som tillhör gänget som träffas i Gävle då och då.
Tack så mycket. De blir vårrus och tjejmil för mig med. Är lite sugen på midnattsloppet med men får se... Då är de bara att ta sig kragen nu då ;)
Bra Babs ! Vi byter startvikterna tycker jag med.
När kör vi igång, när vill ni ha startvikten.
Välkommen hit Audrina! Det är en jättebra idé att vi byter startvikten tycker jag! Jag skriver in min nya vikt den 5 januari. Jag är också lite osäker på när vi kör igång, menar Havet att den nya tävlingen startar den 1 januari? Jag skriver en rad till henne och frågar. Ha det bra alla, pepp!
Skulle tippa att det är 8/1 som blir första inlämningsdatum för vårens "tävling" men inget hindrar ju oss från att rapportera redan onsdag 1/1. Själv känns det som om jag vill ha med även nyårsätandet i startvikten. Jag fixar en ny tabell, utgående från att alla vill vara med och så fyller ni i startvikt inom parentes och veckans resultat (samma siffra) så får vi höra om Havet vill ha dem.
Dimmigt körsbär vecka 1 2014 Fetis50 (X)............ Återkommer med min vikt 7 januari, hagalund (X)........ babs2 (X).............. Evve_ (X)............... Jonnax (X)..... .....åter tillbaka 1/1,, Thyndra (X)............... Mezcal88 (X)............. nästa vikt 8/1-14 3siffror (X)................ Lena 444 (X)............. Audrina (X)
Välkommen hit Audrina! Toppen med ny startvikt!
Jag har också gått upp men nu har jag gjort en plan för året. Jag har tänkt köra Olga Rönnbergs mammafitness i maj och förhoppningsvis gått ner ca10-15 kilo till dess vilket inte borde vara omöjligt med tanke på hur mycket jag väger ;-)
Jag tar och startar en ny tråd. Vi vänder blad! Allt gammalt är glömt!