Här är en grupp Dimmiga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. Nu tar vi som behöver det, en nystart. Ni andra fortsätter era succeresor. Invägning som vanligt när du vill men resultaten lämnas senast kl 21 på onsdagar. Alla ansvarar för att kopiera in resultaten till BL-tråden. https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2013/home till hemsidan http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9632&Sida=7 till tråden där resultaten läggs in
Veteran
8085 inlägg
Ingen ska såklart behöva dra sig ur! Vi har väl bestämt att kl 21 på onsdag lämnar någon in listan. Jag tycker Thyndra skrivit jättebra! JAg håller helt med!
Fetis50 - förstår att du inte menade att jag skulle rapportera 1/2 12, jag ville bara påpeka svårigheten med att veta när det är dags. Hoppa inte av utan kämpa på. De personer du irriterade dig på har ju inte varit inne på MD på länge. Thyndra - vilka dom??? Cabass är väl den enda som reagerat med fundering på avhopp. I min kommentar kan jag inte hitta något negativt - har läst om den flera gånger (men jag är ju partisk - vet ju vad jag menar), fast det"själ" jag menar stavas skäl. Kan vi inte testa min variant? inlagd 15.30?? Då ser man kanske sannolikheten för att folk ska rapportera. Jag är inte riktigt på hugget själv just nu och vill helst inte rapportera, men gör det, inte för lagets skull, utan för min egen, tror ändå att jag ska komma igen. Vi är ju ett lag och den som har tid och möjlighet kollar så att rapporten kommer in, eller? Peppkram till oss alla!
Lag dimmigt körsbär vecka 45 Fetis50 (73,2).............. hagalund (86,9).......... babs2 (91,6)................ Evve_ (99,3)................ Jonnax (101,0)..... .....rapport v 43 senast på MD28/10. AnnC (93,7)................rapport v 41 senast på MD 9/10. Cabass (80,2).............. Thyndra (94)............... Mezcal88 (87,6).............rapport v 42 snast på MD 22/10 3siffror (103,3)................rapport v 41 senast på MD 11/10 Kia66 (82,3)...............KONSTIGT! Inte sökbar, finns inte i listan uppe till höger Lena 444 (83,2)................ Nena (102,9).........rapport v 41 senast aktiv på MD 13/10 Mano70(99,3 )..... rapport v 43 senast på MD 29/10 Kan vi inte testa detta? Kommentarerna om när medlemmen senast var synlig på tråden/MD får stå kvar tills hon "återuppstår". Ni som av någon anledning inte kan/vill rapportera en vecka skriv det. Man behöver inte försvara varför. Eller vill man ta "semester" ett tag skriv det. Allt för att de som är aktiva ska ha en chans att veta när det är dags att rapportera.
Evve+Thyndra Är det mina kommentarer som stör???
Babs det är inte bara Cabass som hoppat av utan även Mano70 som skrev några inlägg här igår, fast de är borttagna idag. Hon har valt att be Havet om att få byta lag, Jag tycker kommentarerna du skrivit babs om när personerna varit inne är bra!
Undra på att jag inte begriper ett skvatt, när ni hänvisar till inlägg som inte finns.
Hej ! Klart ingen menar att såra någon annan vi är ju ett lag och då får vi försöka kämpa ihop. Visst är det bra med kommentarerna som Babs skrev då ser man ju när de var inne sist. Jag ska med titta in mer på onsdagar fast jag inte har min vägdag då. Det är ju allas ansvar att det blir inlämnat i tid. Tiden kanske kan vara 20.00 istället för om vi ändrar till enligt förslag 15.30 så kanske det är svårt om man jobbar att kunna lägga in det. Men för min del spelar det ingen roll för jag lägger in min vikt redan på lördagar.-). Nu kämpar vi på och nu ska vi gå ner lite hoppas jag . Kram till alla
NEJ; NEJ jag har INTE föreslaget att vi ska lägga in resultaten 15.30 - det var mitt förslag till tabell som var inlagt den tiden. Jag håller fortfarande på kl 21 som vi bestämt. Oavsett vilken vägdag vi har så är det ju allas ansvar att få in resultaten kl 21 på onsdagar. Tänk om ingen väger sig på onsdagar - hur blir det då? Ska jag starta en ny tråd så att vi kan stryka ett streck över allt detta tjafs, för tjafs är det.
oj! Förlåt jag läste lite fort.-) Nu fatta jag klart vi kör 21 onsdagar. du menade ju ditt inlägg som du gjorde 15.30 det fatta jag inte innan . ändrar mitt inlägg så ingen mer missförstår . Kunde inte ändra i mitt förra inlägg tyvärr.
Så typiskt att just den veckan då jag för första gången under nästan hela min BL histori glömmer bort att rapportera så blir det väldans liv om detta :) Jag tycker inte att vi ska lägga så mycket energi på de som inte rapporterar - jag tycker inte det handlar om liv och död om vi kommer bäst på listan. Det stora problemet är väl att komma ihåg att lägga in rapporten, då många surfar ju in via mobilen och då är det lite trixigt att kopiera vidare. Dock måste jag säga att jag tycker att det här har funkat ganska bra, vi är nog ändå en av de mest "funktionella" lagen i BL-tävlingen.