Här är en grupp Dimmiga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. Nu tar vi som behöver det, en nystart. Ni andra fortsätter era succeresor. Invägning som vanligt när du vill men resultaten lämnas senast kl 21 på onsdagar. Alla ansvarar för att kopiera in resultaten till BL-tråden. https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2013/home till hemsidan http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9632&Sida=7 till tråden där resultaten läggs in
Veteran
8085 inlägg
Ja, varför babs ;-)
Thyndra, man kan ju undra varför man över huvud taget ska starta om! Varför kan man inte hålla en rak linje och äta vettigt hela tiden och motionera därtill? Jag är fantastisk på att hitta på skäl till varför jag överäter. Just nu är det för att mina knän har krånglat och jag har haft djävulskt ont i ryggen. Blir sånt bättre när man äter en massa mackor och tallrikar med sylt och mjölk t ex och unnar sig både det ena och det andra? Jag har nog gått upp mer än jag rapporterat här, men i morgon ska jag väga mig och rapportera sanningen.
Tråkigt babs, men jag vet precis hur det är. Så dumt att tro att man kan äta sig frisk. När jag är på gång är ju allt så lätt, sen när jag började låta det gå överstyr så var det så lätt att bara låta det rasa. Att medvetet ät sånt som man vet att man mår dåligt av är ju helt idiotiskt. Jag vill inte äta LCHF för jag gillar bröd och potatis alldeles för mycket. Men jag slutade med smör på brödet i somras och nu vill jag inte ens ha det. Det märkligaste är att jag inte ens är sugen på MCDonalds längre. Sist jag åt hamburgare så åt jag på Max och för varje tugga undrade jag varför jag fortsatte att äta upp det när jag inte ens tyckte att det var gott. Ändå så skulle jag med lite god vilja så skulle jag säkert kunna fixa tillbaka suget på en vecka. Ja, det är väl mänskligt.
är med babs har varit lite svårt i helgen med maten men från idag är det nyskärpning som gäller =) gåbandet nerfällt och ska användas även om det blir korta stunder är det bättre än inte alls pepp alla
Lag dimmigt körsbär vecka 45 Fetis50 (73,2).............. hagalund (86,9)..........84.8 babs2 (91,6)...............92,8. Evve_ (99,3)................ Jonnax (101,0)..... .....rapport v 43 senast på MD 2/11 AnnC (93,7)................rapport v 41 senast på MD 9/10. Cabass (80,2).............. Thyndra (94)............... 85,1 kg Mezcal88 (87,6).............rapport v 42 snast på MD 22/10 3siffror (103,3)................rapport v 41 senast på MD 11/10 Kia66 (82,3)...............KONSTIGT! Inte sökbar, finns inte i listan uppe till höger Lena 444 (83,2)................ Nena (102,9).........rapport v 41 senast aktiv på MD 13/10 när skulle bröllopet stå? Mano70(99,3 )..... rapport v 43 senast på MD 2/11
Har kollat igenom när de "frånvarande" körsbären senast varit synliga och uppdaterat. Även uppdaterat min vikt. Faktiskt länge sedan jag stog på vågen, har låtsas att jag legat på e platå, en vem lurar jag? Nu är sanningen uppdagad och en detaljerad veckoplanering gjord och den omfattar de aktiviteter jag har i "Alma", som kan tänkas innefatta något ätbart alt lösningar på hur jag ska "hålla mig vid liv" när jag inte har ky, frys och skafferi i närheten.
Jag har varit noga med att ALLTID rapportera det vågen visar! Nu har jag varit extremt slapp i höst och egentligen inte gått upp någonting utan liiiite ner. Vill man "tröstäta"/överäta finns det ALLTID 1000 ursäkter....... Typ efter den här arbetsdagen behöver jag det här: Eh som att det hjälper..... Min motion hinns inte alls med i den utsträckning jag vill men jag har satt ett motionsmål varje vecka så vi får väl se vad det blir av det. Inget som jag inte kan nå i alla fall! Kämpa på nu!
Mano70 är med i chiliiapelsin nu.
Tack för info Havet, då justerar vi vår lista. Lag dimmigt körsbär vecka 45 Fetis50 (73,2).............. hagalund (86,9)..........84.8 babs2 (91,6)...............92,8. Evve_ (99,3)................ Jonnax (101,0)..... .....rapport v 43 senast på MD 2/11 AnnC (93,7)................rapport v 41 senast på MD 9/10. Cabass (80,2).............. Thyndra (94)............... 85,1 kg Mezcal88 (87,6).............rapport v 42 snast på MD 22/10 3siffror (103,3)................rapport v 41 senast på MD 11/10 Kia66 (82,3)...............KONSTIGT! Inte sökbar, finns inte i listan uppe till höger Lena 444 (83,2)................ Nena (102,9).........rapport v 41 senast aktiv på MD 13/10 när skulle bröllopet stå?
Hej! Förlåt min frånvaro men 24-31/10 så befann jag mig på Gran Canaria =). Åkte redan den 23:e darav ingen vikt. Men imorgon kommer det en vikt.Skulle gissa på + efter en veckas semester med all inclusive =). Men nu är det striktare mat hållning och dryckes konsumtion. Saknade mina spinningpass när vi va borta,men idag blev det ett 45 min pass efter jobbet.SÅ himla roligt.