Nykomling
7 inlägg
Hej! Jag är sedan slutet av februari inskriven i Itrims program och har hittills gått ned 13,5 kg! Ska plocka 8 till hade jag tänkt! Håller precis på att övergå från endast mt-ersättningar till att börja äta delvis mat igen. Känner att det är NU utmaningen startar! Vill gärna utbyta tankar och peppning om det är fler som kör liknande!! /Nina
Det är inte bestämt hur jag ska äta pga mina konstiga sjukdomar (hypotyeros och gallbesvär trots bortopererad gallblåsa) så jag började med hanflata -minus jag med. Det gick väl som det gick över påsk då jag fortsatte som vanligt (att tjyväta godis) jag gick inte upp eller ner något. Men de sista veckorna har jag gått ner en del och klarat av att sköta maten bra! Jag känner att det gör inget om det tar tid då jag aldrig i mitt vuxna liv vägt så lite som jag gör nu så det känns bättre att vänja sig lite och då kunna hålla maten även sedan man slutat där. Men det är ju mycket motiverande att känna att man går ner något kilo efter att ha ståt ganska still i ca 6 månader.
Hej! Har tidigare gått ner mycket med pulver. Höll min vikt i nästan två år, men har nu gått upp 6 kilo. Har börjat med pulver igen för att gå ner några kilo. Men det känns så trögt! Behöver lite pepp!!
Jag har inte gått ner så mycket i vikt (om man kollar på de i iTrimgruppen min) men är nöjd då jag för varje vägning minskar i fett och ökar i muskelmassa och det oavsett om vikten står still, går upp eller ner