Här Håller vi Cerisare Till!
Lag Cerise Startvikt Vecka
Monqi......(80,5)......
corre........(80,6).....
Zyrsan......(82,2)...
1949........(83,7)....
SaraElsa...(84,8)....
Melser.......(86,4)....
Havet.........(87,9)....
SuperK......(86,0)....
Milias.......(84,4).....
Acki.........(90,0).....
Roosan....(94,0).....
MammaEva....(90,9)...
Länk till Hemsidan:
https://sites.google.com/site/vaaren2018biggestloser/home
Länk till Biggest Loser Tråden:
https://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=12878&Sida=1
Vi lämnar in vikten senast kl 22 på onsdagar. Kopiera listan till en ny kommentar och fyll i vikten. Vi har ett gemensamt ansvar för att resultaten blir överfört till Biggest Loser- tråden varje vecka. Skriv gärna i tråden om ni blir borta en vecka eller tar en längre paus.
- Vikten in senast på onsdagar! Man får ha vilken dag som helst!
- Är man först på plan så kopierar man listan i forumstråden!
- Eller kopierar senaste listan som ni gjort redan
- ibland är det svårt att kopiera skriv in eran vikt så lägger nån in den till listan.
- sista personen på onsdag lägger över listan till Biggest Loser tråden, se länk ovan! (( har inte listan kommit in i BL tråden) så går jag in på lagen och kollar.
- Sen skriver jag ner vikterna och lägger in på hemsidan se länk ovan.
- man kan göra denna tråd till en aktiv tråd och inte bara vikt inlämningstråd om man vill.
- Det som alltid skall stå på listan är vad vågen visar och inte tex -0,5 kg då kan det bli en massa fel.
- Varje vecka kommer det in resultat i BL tråden, I slutet av månaden kommer vem som gått ner mest och får 2 biobiljetter och 3 mån plusmedlemskap.
Det kommer MammaEva jag står också å stampar, fast i mitt fall sköter jag inte kosten som jag ska, äter inte för mycket direkt, men måste ju äta med underskott för att gå ner och just nu är det trögt... men jag väntar ut kroppen, den vinner inte för det ska jag göra! Vi kämpar på, bättre stå på jämnvikt iaf än att gå upp, men jag förstår dig, gör man allt rätt blir det frustrerande, men ibland stannar kroppen upp nån vecka, sen lossnar det igen
Är det ngn mer som kommer föra in sin vikt eller ska jag flytta över till BL tråden?
Btw, har också stått och stampat till och från i några veckor. Jag äter enligt LCHF så jag förmodar att jag kanske får i mig för lite fett för närvarande... svårt att hitta balansen, då jag är mätt och nöjd. Ska se om jag vågar öka på lite och se om det blir skillnad =) Drygt är det iaf och motivationssänkande... Insåg nu att jag borde kunna se ett mönster om jag blir duktig på att skriva matdagbok igen... då kommer jag ju få det svart på vitt vad det är som gör eller inte gör... det är tråkigt att nitiskt skriva ner matintag men det kanske är lika bra =)
Jag har äntligen tagit tag i träningen igen och börjat jogga (läs lunka) mig fram fem km varannan dag!! Det är skittungt och benen känns tung, men jag vet att det kommer vända och bli lättare.
Pjuuh, nu har jag surrat av mig =)
Lag Cerise Startvikt Vecka 17
Monqi............(80,5).....75,0
corre..............(80,6).....
Zyrsan...........(82,2)...
1949..............(83,7)....
SaraElsa.......(84,8)......75,6
Melser...........(86,4)....
Havet.............(87,9).... 82,1
SuperK..........(86,0)....
Milias.............(84,4).....
Acki................(90,0)......86,7
Roosan..........(94,0)......93,5
MammaEva...(90,9).......90,1
ursäkta min sena vikt. Lägger över.
Lag Cerise Startvikt Vecka 18
Monqi......(80,5)......
corre........(80,6).....
Zyrsan......(82,2)...
1949........(83,7)....
SaraElsa...(84,8)....
Melser.......(86,4)....
Havet.........(87,9)....82,7
SuperK......(86,0)....
Milias.......(84,4).....
Acki.........(90,0).....
Roosan....(94,0).....
MammaEva....(90,9)...
Då är man vägt sig för nästa vecka. Inte så smart att ha 3 rätters middag med grannarna innan man väger sig ;) intressant och se vad vågen visar när jag kommer hem igen från Ulrika Davidssons Tjejresa med Yoga varje morgon och även annan träning! Lycka till Alla Cerisa och ha en trevlig helg, Valborg, 1:a Maj och Vecka.
Havet ha så trevligt du med/kram
Tack Roosan!
Hej alla
Ni kan ta bort mig från laget :) jag har beslutat mig för att nöja mig och försöka hålla 75 och eventuellt försöka ta dom 5 sista efter sommaren.
Stort lycka till alla med era mål :)
Idag blev vikten 92,0 är någon snäll och fyller i det åt mig. Tack på förhand💐