VÄLKOMMEN till Lag CERISE!
Här håller vi Cerisa till!
Vi lämnar in vikten senast kl 22 på onsdagar. Kopiera listan till en ny kommentar och fyll i vikten. Vi har ett gemensamt ansvar för att resultaten blir överfört till Biggest Loser- tråden varje vecka. Skriv gärna i tråden om ni blir borta en vecka eller tar en längre paus.
- Vikten in senast på onsdagar! Man får ha vilken dag som helst!
- Är man först på plan så kopierar man listan i forumstråden!
- Eller kopierar senaste listan som ni gjort redan
- ibland är det svårt att kopiera skriv in eran vikt så lägger nån in den till listan.
- sista personen på onsdag lägger över listan till Biggest Loser tråden, se länk ovan! (( har inte listan kommit in i BL tråden) så går jag in på lagen och kollar.
- Sen skriver jag ner vikterna och lägger in på hemsidan se länk ovan.
- man kan göra denna tråd till en aktiv tråd och inte bara vikt inlämningstråd om man vill.
- Det som alltid skall stå på listan är vad vågen visar och inte tex -0,5 kg då kan det bli en massa fel.
- Varje vecka kommer det in resultat i BL tråden, I slutet av månaden kommer den som gått ner mest vinna 6 mån plusmedlemskap.
Länk till Hemsidan:
https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2020/home
Lag cerise Vecka
socialen..(81,7).........
Alerta......(82,5).........
monosc...(86,7).........
Havet......(86,8).........
SuperK...(75,6).........
Lovis.......(85,8)........
monqi......(87,0)........
dodda.......(85,0).........
Ankan123..(79,2)........
Deahedda...(82,0)......
Är det imorgon det rapporteras över i andra tråden? Det gör kanske ingen större skillnad, men kanske nåt hekto till försvinner (har en naiv dröm om att vågen visar under 75 imorgon 😉)
En annan fråga (om ni vet): tävlingen gäller ju månadsvis, men jag har bara ett kickstartmedlemsskap, dvs 28 dagar, kan jag ändå vara med i tävlingen efter? Dvs kommer jag åt forum även om jag inte har plusmedlemsskap?
Pratat med Johan och biobiljetterna försvinner och det blir 6 mån plusmedlemskap istället. Detta kommer gälla från nu i Januari!
Lag cerise Vecka 3
socialen..(81,7).........75.2
Alerta......(82,5).........82.0
monosc...(86,7).........83.8
Havet......(86,8).........83,4
SuperK...(75,6).........74.2
monqi......(87,0)........86.8
Gilla
Är det imorgon det rapporteras över i andra tråden? Det gör kanske ingen större skillnad, men kanske nåt hekto till försvinner (har en naiv dröm om att vågen visar under 75 imorgon 😉)
En annan fråga (om ni vet): tävlingen gäller ju månadsvis, men jag har bara ett kickstartmedlemsskap, dvs 28 dagar, kan jag ändå vara med i tävlingen efter? Dvs kommer jag åt forum även om jag inte har plusmedlemsskap?
Spelar ingen roll om du är plusmedlem eller inte. När det är saker som är i forumet. Så du kan fortsätta när det plusmedlemskap går ut.
Tack för snabbt svar!! 6 månader vore ju drömmen, då hinner rutinerna sätta sig på riktigt, vilket ökar chansen att nå målvikt 👍👍👍
Lovis skulle ju vara bortrest, så jag tror vi kan föra över listan
Lag cerise Vecka 3
socialen..(81,7).........75.0
Alerta......(82,5).........82.0
monosc...(86,7).........83.8
Havet......(86,8).........83,4
SuperK...(75,6).........74.2
Lovis.......(85,8)........85,8
monqi......(87,0)........86.8
Mitt mål till vägningen på onsdag är att komma under 83 kg!
Får se hur det blir i morgon, legat dåligt till hela veckan. En riktig skitvecka som jag mått konstigt under. målet är att inte gå upp men vi får se i morgon
Lag cerise Vecka 4
socialen..(81,7).........
monosc...(86,7).........
Havet......(86,8).........
SuperK...(75,6).........72.4
monqi......(87,0)........
Lag cerise Vecka 4
socialen..(81,7).........74,3
monosc...(86,7).........