Veteran
8085 inlägg
Här är en grupp Dimmga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2013 till BL sommar http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9294&Sida=39 till resultatrapportsidan
Lag Dimmigt Körsbär v 23 Fetis50 .....72,4 hagalund ....90 (+0.1) babs2 ....92,3 evve_ .... Jonnax ....100,3. Lena444 ....84,1 Chrystal ... AnnC .... 92,9 Mano70 .... Cabass ....83,0 kg Thyndra .... Mezcal88 .. monosc .... 3siffror 103,9 Dessvärre plussar även jag :-(
Lag Dimmigt Körsbär v 23 Fetis50 .....72,4 hagalund ....90 (+0.1) babs2 ....92,3 evve_ .... Jonnax ....100,3. Lena444 ....84,1 Chrystal ... AnnC .... 92,9 Mano70 .... Cabass ....83,0 kg Thyndra .... Mezcal88 ..86,6 monosc .... 3siffror 103,9 Ligger kvar som förra veckan. Bättre än ett +
Lag Dimmigt Körsbär v 23 Fetis50 .....72,4 hagalund ....90 (+0.1) babs2 ....92,3 evve_ .... 97,3 Jonnax ....100,3. Lena444 ....84,1 Chrystal ... AnnC .... 92,9 Mano70 .... Cabass ....83,0 kg Thyndra .... Mezcal88 ..86,6 monosc .... 3siffror 103,9
Nu har klockan passerat 21 och jag har äntligen fått igång min maskin coh eftersom ingen annan tycks ha kopierat in resultaten så gör jag det nu.
Bra Babs, jag var precis inne och kollade så att vi får iväg våra vikter. Jag känner själv att denna veckan har jag verkligen bara bidragit med plus på vågen, nu har jag en ny vecka framför mig och nu ska jag banne mig ta mig i kragen! Kämpa på alla dimmiga körsbär!
Glömde totalt bort att det var onsdag igår, vikten står på samma som förra veckan då jag mår illa och får migränliknande huvudvärk så fort jag försöker skala bort några kcal... kanske jag får vänta tills efter sommaren men jag försöker hänga med i alla fall. Vikt v.23: 73,5 kg
Kämpa på allihopa! Jag är fortfarande helt GENOMFÖRKYLD och jag är så himla less på det nu :-( Min man tror att det beror på att jag jobbar för mycket. Nu jobbar jag 2 veckor till på detta jobb sedan kommer jag byta igen :-)
Evve: Du har inte råkat på allergi? Monosc: just nu är jag glad om jag håller vikten. Men du vi hänger med i alla fall. Släpper man taget är det lätt att det går fullständigt åt skogen. Har uppdaterat vår tabell på BL
Vecka 23 blir nog inte en av våra bättre: http://www.matdagboken.se/?p=minsida&visa=galleri&BildID=42914 till resultaten. Röda siffror= förra veckans eller förrförra för de som inte rapporterat. På måndag åker jag till Österåsens hälsohem och får förhoppningsvis en knuff i rätt riktning. Jag blir borta till lördag, så jag skriver denna vecka vikt för nästa vecka också men sen........... Jag följer bloggen som Emma i TV-BL skriver och blir inspirerad, hon har ju blivit så snygg och smal, tänk om man kunde ta intryck. Man kan ju inte gå ner som de gör på slottet, men 1 kg i vecka eller ett halvt skulle vara "maffe"
Lag Dimmigt Körsbär v 24 Fetis50 ..... hagalund .... babs2 ....92,3 bortrest utan våg och dator vecka 24 evve_ .... Jonnax .... Lena444 .... Chrystal ... AnnC .... Mano70 .... Cabass .... Thyndra .... Mezcal88 .. monosc .... 3siffror ....