Välkommen till lag Turkos 2014
Vecka 33: Biggest Loser i Lag Turkos är: Shanarya!!!!
Här i vår lagtråd rapporterar vi in våra veckovägningar. För in din vikt här under veckan, med hjälp av listan här nedan. Jag för sedan över listan till den gemensamma Biggest Loser-tråden varje onsdag klockan 21:00. På detta sätt förenklar vi det grymma jobb Havet redan gör!
När ni rapporterar in er vikt:
• Se till att ni kopierar senast tillagda lista. Första personen kopierar listan här nedan.
• Klistra in i kommentarsfältet.
• Skriv in er egen vikt.
• Lägg sedan till kommentaren som vanligt.
..................Startvikt......Vecka 37......Vecka 38
Mindre13........99,0 kg........99,0 kg.........
Tezlan............98,1 kg.........xxx............
HenrikB..........100 kg.........xxx.............
schnork..........96,9 kg.........98,3 kg........
Shanarya.......102,3 kg........xxx.............
Roosan..........90,0 kg..........83,6 kg.......83,3 kg
Nette73..........101,3 kg.......92,7 kg.......
50åring...........107,6 kg......xxx.............
evave..............102,0 kg......xxx.............
Christ12.........102,0 kg.......xxx............
Vickan15........100,8 kg.......xxx............
Kacko.............107,0 kg......xxx.............
NaGo..............102,6 kg......xxx............
CleoGbg........103,2 kg.......xxx............
keepcalm.......103,4 kg......xxx.............
Hammer65....104,0 kg........xxx............
Narve..............104,8 kg.....xxx.............
jossangl.........99,0 kg........xxx.............
wemanb1......90,3 kg........xxx.............
Biggest Loser 2014 hemsidahttp://sites.google.com/site/nyabiggestloser2014/home
Med positiva tankar och kommentarer kan vi ta oss långt, nu ger vi järnet!
Håller med dig evave, här ska vi känna oss trygga. Vi är ett lag och vi stöttar varandra. Det är iallafall vad jag hoppas på :) Vi alla behöver nog det, vare sig vi går ner lätt eller svårt i vikt. Pepp till alla Goa Turkosa!
Jag har uppdaterat vår viktlista, se ovan. Min tanke är att på listan ska vi kunna se våra startvikter. Då kan vi jämföra våra resultat från start och även för Havets skull då detta är ombett. Sen ska vi kunna se, för vår skull, föregående vikt plus veckans vikt. Då kan vi lätt se våra resultat från veckan. Detta innebär att den lista vi kopierar visar tre vikter... Hoppas det känns bra för alla! Pepp och kör hårt alla där ute!
denna veckan har nog inte gått riktigt lika bra för mig men kan ju inte gå lika bra varje vecka. Håller ännu mitt sockerförbud och det känns toppen nu 2 veckor utan soker!! slagit vad med min man att vara sockerfri till 11 april då jag fyller år , som motivation får jag då 1000 kr av honom att spendera fritt. Blev bara 1 fastedag denna vecka men nu kör vi med 2 kommande vecka!!! ska även ta bort bröd ur min frukost, blivit för mycket brödätande..
Keepcalm, det är ju toppen att du lyckas vara sockerfri. Wow! Vi hejar på dig!
tack!!! i helgen har ja fått kämpa mot frestelser då vi varit bortbjudna på 2 ställen!! OM nån vill läsa har jag en blogg.. www.mammabling.blogg.se
Idag så visade vågen på 89,9 så det blev +0,2 men det förstod jag. Vi hade gäster här i helgen så det blev lite vin, men det är bara att ta nya tag. Nu på fm. väntar ett pass på Itrim. Ha nu en bra dag och PEPP på er alla. Om jag får hjälp att fylla i min vikt är jag tacksam
Vad gulliga ni är! Detta var precis vad jag behövde. Nu kör jag... kosta vad det kosta vill. ;)
fastar idag så än så länge har jag bara druckit vatten, kaffe och cola zero.. ska försöka avstå att äta något fram till middagen :)
Testar att fasta oxå nu...har inte gått så bra tidigare...men åt inget från lördag kl 19 till idag kl 12...och var inte hungrig alls.....är det så enkelt så gör jag det gärna igen....kanske blir lite fart på viktminskningen då...hoppas jag. Bra jobbat av laget den här veckan!!
Ulltuss har tyvärr hoppat av, självklart är hon tillbaka när det passar henne!