Välkommen till lag Turkos 2014
Vecka 33: Biggest Loser i Lag Turkos är: Shanarya!!!!
Här i vår lagtråd rapporterar vi in våra veckovägningar. För in din vikt här under veckan, med hjälp av listan här nedan. Jag för sedan över listan till den gemensamma Biggest Loser-tråden varje onsdag klockan 21:00. På detta sätt förenklar vi det grymma jobb Havet redan gör!
När ni rapporterar in er vikt:
• Se till att ni kopierar senast tillagda lista. Första personen kopierar listan här nedan.
• Klistra in i kommentarsfältet.
• Skriv in er egen vikt.
• Lägg sedan till kommentaren som vanligt.
..................Startvikt......Vecka 37......Vecka 38
Mindre13........99,0 kg........99,0 kg.........
Tezlan............98,1 kg.........xxx............
HenrikB..........100 kg.........xxx.............
schnork..........96,9 kg.........98,3 kg........
Shanarya.......102,3 kg........xxx.............
Roosan..........90,0 kg..........83,6 kg.......83,3 kg
Nette73..........101,3 kg.......92,7 kg.......
50åring...........107,6 kg......xxx.............
evave..............102,0 kg......xxx.............
Christ12.........102,0 kg.......xxx............
Vickan15........100,8 kg.......xxx............
Kacko.............107,0 kg......xxx.............
NaGo..............102,6 kg......xxx............
CleoGbg........103,2 kg.......xxx............
keepcalm.......103,4 kg......xxx.............
Hammer65....104,0 kg........xxx............
Narve..............104,8 kg.....xxx.............
jossangl.........99,0 kg........xxx.............
wemanb1......90,3 kg........xxx.............
Biggest Loser 2014 hemsidahttp://sites.google.com/site/nyabiggestloser2014/home
Med positiva tankar och kommentarer kan vi ta oss långt, nu ger vi järnet!
jag överväger att skaffa nåt hemma med men samtidigt borde jag ta mig iväg och se lite folk ibland... funderar på en crosstrainer annars. Har gymkort i kumla
Jag tränar på gym 1-2 ggr i veckan. Ska testa Zumba nästa vecka! Får se om jag har kondis till det! Har haft crosstrainer hemma, men det blev inte speciellt mycket träning på den. Stod bara och samlade damm och tog en massa plats!
idag kom jag iväg och simma, tjoho :) så det blev 1000 meter
Ja tränar crossfit 4 dagar i veckan. Så de blir 4-6h/vecka. De e den absolut roligaste träning ja hittat. De veckornas höjdpunkter. Fantastiskt jobbigt o kul. Testa. :)
Fredag, slutade tidigt och soffan lockade grymt. Men nej, den här veckan är min och det blev istället cykel och cirkelträning!! Nu är jag värd en lång och varm dusch, skön känsla. Trevlig helg på er laget!
Jag tränar styrketräning 3 ggr i veckan och gympa minst en gång i veckan.....då är det crossfit eller cirkelträning som gäller. Båda delarna är roliga, tre av passen är med ledare i mindre grupp och på fredagar styrketränar jag själv. Längtar efter att få cykla nu. Men det tar nog några månader till innan cykeln åker fram....tyvärr. Ha en skön helg...:)
Du är för bra, Eva! Jag jobbar med motivationen när det gäller träning. Måste komma igång, men har lite problem med att en av mina hundar börjat tjoa som en galning när jag är borta. Det gör det ännu motigare och jag kan inte koncentrera mig. Men jag arbetar på en lösning. Vad är crossfit?
Grejen är att jag går ner så lite i vikt just nu, trots träning och strikt LCHF- kost. Men jag hoppas att det kommer igång igen, snart. Crossfit är kombination av styrketräning och kondition där man växlar mellan olika övningar så att man jobbar hela tiden, men med olika muskelgrupper. Vi brukar till exempel ha fyra grupper av övningar. Först växlar man mellan två olika övningar några gånger, sen går man till nästa station, och växlar mellan 2 andra övningar osv. Tråkigt med din hund. Hoppas du kommer på en bra lösning.
Det går jättedåligt för mej... Efter begravning, strul med svärmor, jättesjuk hund och mycket på jobbet.... har liksom ingen ork att tänka på vad jag ska äta eller inte. Men.. det blir några promenader med hunden i alla fall... Jag hoppas jag inte sänker hela laget på onsdag. Jag känner mej svullen och tung och törs inte ställa mej på vågen.
50åring - det går ju upp och ner. Ibland är det jobbigt, och du kan ju inte göra mer än ditt bästa. Jag sköter mig, både tränar och äter strikt, ändå går jag inte ner i vikt. Du vet att du inte ätit som du ska, och då vet du ju även vad du ska göra åt det. Det är bara att bita ihop och sätta igång, igen! Det är ingen som tänker anklaga någon för att det inte går neråt med vikten, det här är väl tvärt om, vi ska hjälpa och peppa varandra att gå ner i vikt. Går det inte som man tänkt sig den här veckan, så går det bättre nästa vecka istället.