Mycket engagerad
161 inlägg
Alla rapporterar sin vikt under denna tråd senast onsdag kl 18.00 jag sammanställer allt och för vidare lagets resultat till havet. Detta är även ett bra forum för att peppa varandra! Detta fixar vi tillsammans, nu kör vi! Lag Turkos startvikter: DEvery84 93,6 Roosan 93,7 marieros 93,2 Astie 90,0 Tessan 92,6 ellle 93,3 sasssyy 94,5 HenrikB. 99,0 EvalenaB 97,5
Tack Astie.. jag var precis på väg in för att kolla annars hade jag gjort det :-D Nu fick vi ju lite extra tid då Havet var upptagen i helgen.
Tack Astie! Det bara föll bort, med inlämning...är lite mycket just nu med avslutningar och studenter, skärpning av mig till nästa vecka sorry alla,!har skrivit in min vikt direkt till bl tråden!
Ingen fara, livet händer ibland. :)
Bra jobbat laget, med vinst v. 22! :) Vilken ära. ;) Hur går det för er den här veckan? Har själv övergått från fakir till strikt lchf nu, aldrig har väl en plommontomat smakat så gott! :) Fakir är ingen gourmemat direkt men väldigt enkelt och gav onekligen en push på vågen som jag hoppas fortsätter att ticka nedåt. Pepp på er!
Ja vinst trots att jag inte hade ngn reggad vikt. .:-) bra jobbat! Men....nog var det förra veckan? För min vikt i onsdags var ju 91,5 och den var med på den inlämnade listan ..ligger vi en vecka efter? Själv sitter jag o trampar träningscykel i skrivande stund :-) vägning onsdag lunch igen, drömmen då,är -1,6 men jag tror inte jag spränger 90- kgs gränsen denna veckan tyvärr :-(
Maj/Juni veckan är det som står
Ja, det kommer lite senare nu då Havet har haft fullt upp. :) Håller tummarna för dig Sasssyy, man vet aldrig! :))
86.6 :))
92,0... +/- 0 KG... Får skylla på alla studentfester... phu.. Marieros! Hur ska vi klara under 90 till Midsommar? Jag står still, men kämpar på, envis som tusan.. Började träna igår... få se om jag kan rasa 2 kg på 9 dagar...? Hur går det för dig? Kram
94.6