Mycket engagerad
161 inlägg
Alla rapporterar sin vikt under denna tråd senast onsdag kl 18.00 jag sammanställer allt och för vidare lagets resultat till havet. Detta är även ett bra forum för att peppa varandra! Detta fixar vi tillsammans, nu kör vi! Lag Turkos startvikter: DEvery84 93,6 Roosan 93,7 marieros 93,2 Astie 90,0 Tessan 92,6 ellle 93,3 sasssyy 94,5 HenrikB. 99,0 EvalenaB 97,5
På lördag kommer exakt STARTLISTA där även de nya är med. Just nu kollar jag upp intresset och vikten.
Jag är gärna med, vikt i dag är: 95,0kg
Luminowa då ändrar jag din till 95.
Havet: startlistan borde ju spegla den vikt som man har vid start, eller? Så när vi startar igen får alla väga sig igen.
Luminowa skulle ha skrivit anmälningslista och inte start lista kom jag på i natt. Den här veckan är det nya startvikter som gäller. Vecka 36 skall första vikten in.
Kolla in om namn och vikt stämmer för nya omgången. Har plockat bort namn och ändrat vikt. Har jag missat nån är det bara att lägga till. Startvikt nya omgången. ANMÄLNINGSLISTA DEvery84..............96,7 Roosan...............94,7 Tessan.............86.1 HenrikB..............96.8 Acki..............85.6 Luminowa..................95 Härja.........................83,4 Ändrat Luminowas vikt.
Havet hade rätt från början Anmälningsvikt är Startvikt Tror du att Havet som haft BL ett bra tag inte vet vad hon talar om?
Hej min vikt för nya omgången startvikt är 97,2
blev helt fel min startvikt skall vara 87,2 inte 97,2 ber om ursäkt vimsigt så här i början
Hej! Ett litet tips till er är att starta en ny turkos tråd. Den som startat denna är inte med längre. Så det går inte att ändra namnen i forumstråden. Acki ändrar din vikt. Vid tillfälle första bästa tillfälle.