Mycket engagerad
161 inlägg
Alla rapporterar sin vikt under denna tråd senast onsdag kl 18.00 jag sammanställer allt och för vidare lagets resultat till havet. Detta är även ett bra forum för att peppa varandra! Detta fixar vi tillsammans, nu kör vi! Lag Turkos startvikter: DEvery84 93,6 Roosan 93,7 marieros 93,2 Astie 90,0 Tessan 92,6 ellle 93,3 sasssyy 94,5 HenrikB. 99,0 EvalenaB 97,5
Hemma från min resa nu..tog med mig 0,7 kg hem men det visade sig till största delen vara vätska, ngr dagar efter hemkomst var jag nere på 0,1 kg mindre än när jag åkte och jag åt gott och drack iaf 2 drinkar och ett glas (stooooort i mitt tycke) vin, en del cappuccino och åt vitt fluffigt bröd till frukost...det fortsätter ticka nedåt men min officiella vägningsdag är på onsdag och då drar min viktväktargrupp i gång igen så då blir det spännande...
Vikte imorse 95,1 men så har vi varit på resande fot ätit på restaurang, vin har det blivit. Men jag har ändå tappat en del sen jag vägde mig i torsdags. Nu skall jag ner till Itrim och träna har fått ett FAR-recept från vårdcentralen.
Har varit på Itrim, men blev bara inskriven. Ska dit imorgonkväll på introduktion av maskinerna. Trots att jag tränade där för flera år sedan. Idag öppnar jag nog min loppis.
Har varit på Itrim och kört ett pass
85,8 här..nöjd.
88,2 :-) idag onsdag 7aug. Roligt att se att det är många här som kämpar för samma saker. Vad kör ni för kost? :) Och vad era mål?
Jag viktväktar och har 67 som preliminärt mål
Sorry Har haft det lite jobbigt Fick bryta med en jag skulle ha blivit ihop med nästa gång vi ses Får hoppas man fixar med detta nästa vecka igen Lämnar in till BL DEvery84 ...................96.6 Roosan .................95.1 Astie ...................... Tessan ............... sasssyy ......................85.8 HenrikB ....................... Acki .................86.5 em89 (88.2)
denna vecka 86,0 går trögt hoppas snart komma in i annat tänk och andra vanor sommaren har varit jobbig för mig.....för mycket socialt med god mat men roligt utom vikten.... Jag kommer igen ....
Hej! Här har jag nästan tappat bort matdagboken under semestern, ber om ursäkt. Återkommer med vikt nästa vecka, ser inte fram emot det... Har varit hos släkten och blivit bjuden och bjudit på godsaker hela tiden! Men imorgon är det jobb och ordning och reda igen.