Mycket engagerad
161 inlägg
Alla rapporterar sin vikt under denna tråd senast onsdag kl 18.00 jag sammanställer allt och för vidare lagets resultat till havet. Detta är även ett bra forum för att peppa varandra! Detta fixar vi tillsammans, nu kör vi! Lag Turkos startvikter: DEvery84 93,6 Roosan 93,7 marieros 93,2 Astie 90,0 Tessan 92,6 ellle 93,3 sasssyy 94,5 HenrikB. 99,0 EvalenaB 97,5
Hej så var det min vägdag fredag....inte så bra står fortfarande på 85.5 i mitten på veckan hade jag kommit ner 0,5 kg var jätteglad så var jag bortbjuden i går det blev nötkaka, lunch rökad lax och grillning till kväll så där försvann mina - 0,5 kg inte så mycket som behövs för att vågen inte skall vara snäll. I morgon bjuden på 60-års fest till svägerskan så det blir inte mycket bättre. Skulle vågen visa - innan onsdag kommer jag med ny vikt annars får jag stå kvar på mina 85,5 Ha en skön helg alla
du får ha kvar fredagsvikten då det är din vägdag
Hej i Lag Turkos! Efter vindrinkande och glass så blev det 96,0 på vågen. Men det är svårt att låta bli allra helst när vi har haft så fina och varma sommarkvällar. Men det är bar på det igen. Ha det bra nu alla i Lag Turkos.
Min vikt den här veckan blev 86,6.
87, 0
95,8
+/- 0 för mig denna veckan :-(
Lämnar in på BL nu DEvery84 958 Roosan 96 Astie 87 Tessan 86.6 sasssyy 87.4 HenrikB 95.8 EvalenaB Acki 85.5
+ / - 0 denna vecka trots tänkt och räknat.....
Godmorgon Lag Turkos. Här är min vikt 94,9. Nu åker jag bort så någon våg har jag inte tillgång till 29/7 och ev. 5/8 men sen är jag på g igen. PEPP på er alla i Lag Turkos