Mycket engagerad
161 inlägg
Alla rapporterar sin vikt under denna tråd senast onsdag kl 18.00 jag sammanställer allt och för vidare lagets resultat till havet. Detta är även ett bra forum för att peppa varandra! Detta fixar vi tillsammans, nu kör vi! Lag Turkos startvikter: DEvery84 93,6 Roosan 93,7 marieros 93,2 Astie 90,0 Tessan 92,6 ellle 93,3 sasssyy 94,5 HenrikB. 99,0 EvalenaB 97,5
OK...tack.... visste jag inte ....jag lämnade över vikten till havet direkt så får jag se vad som händer annars får samma vikt stå kvar till onsdag , jag kommer ju inte ner så mycket mer innan onsdag, men i fortsättningen lämnar jag in på onsdagar.....ursäkta får skylla på att jag är ny här.....
Du behöver ju inte byta vägdag. =) Lämna in på fredagar om du vill så kommer den vikten med den följande onsdagen.
Ok det var ett bra förslag så gör jag tack då blir det fredag i fortsättning så jag inte rör till det för mig själv.....och nu vet ni ju.....snart blir det grillat och ett glas vin ha en skön helg....Acki
Acki Din startvikt från förra fredagen är in rapporterad för denna vecka och din vikt denna vecka då du har fredagar är din vikt för nästa vecka så väg du dig som vanligt blir bara en tidsdröj till veckan efter
Hej på er. Min vikt idag 95,1 äntligen en nergång efter allt +ande som det har varit för min del. Nu väntar Kvarnbadet i Vallentuna. Har 3 barnbarn här. Det skulle bara varit dom som är 12 och 11 år, men så ville även 3-åringen stanna kvar igår när vår dotter skulle åka hem till dom andra barnen. Så det blir fullt ös tills på onsdag då vi ska köra hem dom för att fira den minsta som fyller 1 år. Ha nu en bra mångdag.
Min vikt den här veckan 87,1. Rätt håll igen!
87.5
Har inte varit hemma ikväll och kommer inte till datorn förrän imorgon e.m. :/ så om någon har möjlighet att lämna in åt oss innan dess vore det välkommet. :)
95.5
Lämnar in till BL Lag Turkos v.28 DEvery84 ......93.6 Rossan .........95.1 Astie ..........87.5 Tessan ........87.1 sasssyy ......... HenrikB .........95.5 EvalenaB ........... Acki ...........85.5